Gå til innhold

Er jeg den eneste som IKKE har FB???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hele FB er tåpelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

verken jeg eller samboern har facebook. Syns det er herlig å slippe:)

Skrevet

ja, du e den eneste! Mest sannsynlig er det noe feil med deg, for alle andre synes det er kult.

Skrevet

Hvis du ikke har facebook, hvordan kan du si det er tåpelig da?

Bare lurer.

Skrevet

Skulle ønske jeg også slapp FB. Men siden jeg bor utenfor landegrensene for øyeblikket, er dette blitt den aller beste kommunikasjonsmåten jeg har med familie og venner.

Jeg synes facebook er et fint verktøy for familien å holde kontakt. Vi er 3 generasjoner som er på FB nå, og det er bare koselig.

Spiller ikke spill på FB, og legger ikke til applikasjoner. FB er blitt min redning i et land langt borte fra mine kjære.

Skrevet

Nei, jeg vet om to andre.

Skrevet

Har vært innom å sett,de fleste venniner er på FB å må jo titt å ofte fortelle meg hva folk har skrevet,lagt ut bilder av ol.

Syns det er uintrisant å vitte hva folk gjør time,for time minutt for minutt

Å ja jeg er ikke så oppdatert på hva som skjer med folk,ei heller folk om meg,men er det virkelig slik at jeg må legge ut ting på nettet for folk skal vite hvordan jeg har det?! Har fått flere komentarer på at å det vist jeg ikke,for du er jo ikke på FB.

Liker heller ikke at folk legger ut bilder av meg på FB,syns det er frekt!

( fåttt høre av andre, å såg du var på denn å denn festen eller fin kjole du hadde på deg i det å det bryllupe)

Skrevet

Kanskje like greit at du ikke er der, når du ikke kan skrive.

Skrevet

Hvis du var på FB, kunne du bare kjefta opp dem som legger ut bilder av deg. Så egentlig burde du vært der.

Fått litt oversikt, da ;)

Skrevet

Jeg legger ikke ut hva jeg gjør time for time, minutt for minutt, HI. Det er ikke alle som har sånne venner heller. Mine FB venner er stille, egentlig. Ser ikke så mange rare statuser. Men de jeg har som venner er vel ikke blant de mest tøvete folkene på FB?

Skrevet

Mange er på fb, ser ingen grunn til å ikke være der når man kan stille inn begrensningene til å få den beskyttelsen man trenger. Du velger selv hva du vil skrive og hvor mye du engasjerer deg. Du MÅ ikke ha alle du kjenner og vet om på vennelisten din.

Skrevet

Jeg er ikke der, det er ikke min samboer heller...

Skrevet

Jeg er ikke på FB, ikke mannen min heller. Noen ganger har jeg lyst, mest fordi jeg er grusomt nyskjerrig på andre, men så lar jeg være fordi jeg orker ikke å ha kontakt med så mange av de jeg kjenner fra tidligere osv, ville følt meg så kjip om jeg skulle takke nei på venneforespørsler...

Skrevet

Ja det er vel nyskjerrighet som gjør at de fleste er der:)

Skrevet

Hvordan vet du at det er tåpelig da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...