Gå til innhold

hvor raskt merka dere at dere var gravide??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Murring/stikking nederst i magen fra 9 dager etter eggløsning.

Skrevet

Trodde jeg var 2 uker på vei.. UL viste at jeg merket det på dagen :P

Vondt i magen, slitenhetsfølelse, kvalme og svimmelhet som har vart ganske mye frem til 20 uker på vei.. :P

Skrevet

aaakuratt det samme jeg merker og føler nå :) Hvet du hvilket kjønn du bærer på??

Skrevet

Jeg merka det ikke.. Bortsett fra mensen ble borte, og jeg trodde jeg skulle få mensen i 3 uker. Bortsett fra mensen aldri kom og jeg hadde mens murringer. Men, testa å den var positiv. Var da 6 uker på vei :)

Ellers ble jeg stuptrøtt etter en dag lr to :P

Skrevet

testet 2 dager etter IKM. Ingen symptomer før uke 7-8, da kom kvalmen. (Foruten uteblitt mens, selvfølgelig.)

Skrevet

Har blitt gravid 4 ganger(2 har jeg mistet) Første gang merket jeg nedpress og metallsmak i munnen før IKM, nr.2 og 3 merket jeg ikke før positiv test etter IKM. Gang nr.4 fikk jeg mistanken når jeg plutselig fikk økt spyttproduksjon og slim i halsen, noe jeg plagdes med de siste månedene av sist svangerskap. Tok en test etter antatt IKM og den var positiv.

Har slitt med ekstremkvalme m.m når jeg har vært gravid, men det var ikke det første tegnet.

Skrevet

Jeg merket det allerede første eller andre dagen etter befruktningen. Trodde ikke det var mulig, men det er det tydeligvis. Det første jeg kjente var at jeg fikk vondt i magen da jeg løftet tungt, og dagen etter det igjen hadde jeg ligamentsmerter og hodepine. Deg var forresten ubehaglig å kneppe igjen knappen på trange bukser og vanskeligere å trekke inn magen også.

Skrevet

Positiv test 4+2 etter uteblitt mens, ellers ingen symptomer.

I magen ligger det en gutt ;)

Skrevet

Begynte å bli småkvalm en uke før mensen. Teste to uker etter ig den var positiv! :)

Skrevet

merka det 3 dager etter samleie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...