Gå til innhold

Påmelding BIM-treff oslo


Julibarnet2010

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Årets første BIM-treff i Oslo blir mandag 25.01.10 kl.18.00 på TGI Fridays ved Paleet (Karl Johan). Der har de masse forskjellig god mat og gode desserter:-)

Meld dere på alle som har lyst innen fredag 22.01, så ringer jeg og reserverer bord til oss. Reserverer under B I M.

Fint om du skriver deg på med både Nickname og med fornavnet ditt.

Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen!

 

Julibarnet2010 - Janne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Der er fortsatt mulig å melde seg på treffet ut dagen idag.

Jeg ringer og bestiller imorgen(lørdag)formiddag. Så sleng dere med alle som kan og har lyst! Dette blir koselig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe treff på meg i morgen likevel. Spydde i hele går og er ikke helt i form enda, kanksje det er omgangssyken og da er det best å holde seg hjemme (iallefall ikke smitte dere).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får heller ikke kommet:(((

Men kos dere masse så satser jeg på å få blitt med neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med BIM- treff for oss juli gravide i Oslo! Jeg oppdaget dette også for seint, men skjønner at det er 2. mars som er neste treff? Skal holde av denne datoen iallefall! Jeg er nå 18 uker på vei og skal på UL 3 februar!! Gleder meg veldig =) Dette er mitt første barn og er 27 år gammel. Er det flere som er komt ca likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så kjekt da =) Jeg skal på UL 3. februar kl 13! Gleder meg også kjempe mye. Termin er enn så lenge 4. juli også får vi se om den blir flyttet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...