Gå til innhold

6 mnd sitter, kryper, å reiser seg etter ting.. uvanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min baby på 6 mnd å 11 dager:

krabbet siden han var 5 mnd 11 dager.

han har sittet seg opp selv siden han var 6 mnd å 4 dager.

å reiste seg selv i grinden da han var 6 mnd å 5 dager.

gliste som en sol så stolt var var han :D

men alle er jo forskjellig self :D å godt er de :D

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

det er ganske så tidlig det.

guttungen her var veldig aktiv som baby, mens jenta vår er ganske rolig og ligger fremdeles å studerer lekene sine på samme plassen etter 7 mnd.

litt deilig er det å få drikke kaffen i ro, for av erfaring vet jeg at det er ikke lenge igjen av den bedagelige perioden. hehe. håper hun venter til været bir finere og vi kan gå mer ut.

Skrevet

Det var veldig tidlig. Her ålet han seg på mage fremover da han var 7 mnd. Begynte å reise seg da han var 10 mnd. (Litt senere kanskje... Husker ikke helt) Begynte ikke å foretrekke krabbing før han var 11 mnd. Og satte seg heller ikke opp selv før han var 11 mnd nesten.

Tror min unge er ganske på gjennomsnittet, mens din unge trekker snittet ned:)

Skrevet

hehe er bare min å venninen min sin datter som er så tidlig.

de 5 andre guttene var litt senere.. ( var 7 som gikk gravid på 6 mnd)

vi har ikke tenkt noe over de siden de harskjedd så gradvis men blir en del filming å bilder da :D

Skrevet

Jenta mi er også så tidlig.

Nesten akkurat som du beskriver...

Nå er hun 8,5 mnd og utviklingen har "stoppet" opp litt... Har ikke skjedd så veldig mye nytt siden hun var 6 mnd. Da kunne hun krabbe, sitte, reise seg som du beskriver. Vi så for oss at hun ville komme til å gå veldig tidlig også, men ser ikke ut som hun stresser med det :-) Går sidelengs langs møbler da, men ikke klar for å slippe seg, så er nok ei stund før hun går (og godt er det!) Blir jo helt svett av å passe på henne ;-)

Skrevet

hehe ja de ble litt mer å passe på nå som han kommer seg rundt enn når han bare lå der ;)

jeg gikk som 9 mnd gammel, men pappan var over året så blir spennende å se :D

uannsett om han blir tidlig eller sen med gåingen gjør de ikke noe.

er et artig stadie nå som han klarer underholde seg selv litt, å kommer å ber om oppmerksomhet når han vil ha de :D

kjekt å høre andres erfaringer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...