Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Sitter her med min 50 år gamle far. Han satt og gikk gjennom tvkanalene flere ganger uten å finne noe og se på, og plutselig setter han på et gammelt opptak av en Celine Dion-konsert! Haha, han er nå litt søt og.. Noen andre med fedre med litt spesiell musikksmak? Evt. kjærester med ubruklig musikksmak?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Joda har en samboer som hører på danseband musikk.... Huff det er jo 60+ musikk. Og da mener jeg ikke av og til en sjelden gang, men det er det han faktisk liker :-(
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Søtt da.. Samboeren min er altetende i musikk, og liker alt fra danseband til jazz.. Er heller jeg som er sær i musikksmaken her..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Min far på 68 år elsker missekonkurranser, så han sitter benket foran TV`en hver gang det er Miss Universe eller lignende... :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Min far liker opera, country, rock og pop. Alt ettersom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå