melkekua™ Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jobber med saken med å få min bmi under 28 )
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Jeg jobber også med saken! Men colloseum har jo ikke lenger statsstøtte, så det ser ut til at jeg må ut på flytur om jeg skal ha noe mage å skryte av!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 For det første svarer jeg ikke på det du spør om, og for det andre så leser jeg ikke det du skriver.... glem at jeg sa noe! :)
ApriIbaby Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2010 Ingen fare Palmesus. Kjekt å vite at vi er fler som srever mo 28, med samme mål. Lurtebare på om det var muilg før? *utålmodig*
Ugl@ Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Få vurdert BMI i forhold til helsa ellers. Forskjell på en person som er trent og utrent. En trent person kan ha høyere BMI enn en annen, men være mye sunnere og i bedre helse. Pappa hadde BMI på nesten 30, har ikke noe overvektsproblem, stor muskelmasse som førte til høy BMI. Ha det i bakhode. Kom forresten på ei som fikk operasjon til tross for at vekta var litt høy, men igjen så hadde hun god helse ellers. Hun tok både bukplastikk og brystreduksjon i løpet av halvannet år.
Hellinor Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Sant at BMI ikke alltid er et godt mål. Men er man overvektig så er jo det en kjemperisiko for operasjon, på samme linje som hjerte/lungesykdom og røyking. Har sett mange bukplastikker postoperativt, det er en stor operasjon, og har sett mange komplikasjoner. OG det er de med den høyeste vekten som har de fleste postoperative komplikasjonene. Så tror nok det er lurt å stå på og komme under legens krav. (Håper ingen ble fornærmet).
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 BMI er bare veiledene, men jeg har veid 20 kg mindre enn jeg gjør nå, OG jeg har veid 40 kg mer... så jeg vet når jeg er overvektig og ikke. Er 1.80 høy, og kan absolutt IKKE veie noe mindre enn 80 kg, det kan jeg aldri tenke meg blir pent engang... Jeg har stor benbyggning, så jeg har det i bakhode Og Hellinor, det er riktig som du sier... så jeg ble ikke fornærmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå