Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er blitt PA for en eldre og oppegående dame,men glemte å spørre slike ting som om kino-billetten (ja faktisk) betales av kommunen eller meg selv? Det er kun snakk om aktiviteter, handling, følge til lege etc. Noen andre som er pa og vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 På generelt grunnlag vil jeg anta at du kan ta vare på billetter/kvitteringer og levere dem inn til et kommunalt kontor, så vil de betale dine utgifter. Men man kan jo også si at du personlig har hatt glede av kinofilmen, om det da ikke er en film du absolutt hater.
Gjest Rispondi Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Har den du følger ledsager bevis går du gratis på det en rekke steder, dette søkes fra kommunen. Men er du støttekontakt eller personlig assistent? Er du støttekontakt får du 10-20 kr pr time som er til utgiftsdekning pluss kilometergodtgjørelse etter statens regulativ, hvis dere bruker din bil. Som personlig ass er jeg ikke helt sikker.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er selvsagt med som ledsager:) Personlig assistent, ikke støttekontakt..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Er du ansatt av ULOBA? I så fall er det arbeidslederen(altså damen du jobber for) som skal legge ut for så å sende inn kvitteringer.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Nei, kommunen som betaler lønnen.. Ok, regner med at noe ihvertfall blir dekt
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Moren min har ledsagerbevis, hennes pa går gratis på kino..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå