mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Vi skal til Kristiandsand til sommeren, men jeg finner ingen hytteparker i nærheten til en rimelig pris?? Noen som vet om noen?
ApriIbaby Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Du finner campinghytter til variabel pris på Skottevig feriesenter. Sørlandets beste feriested. Supert for unger
Leandermamma Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Tingsaker camping bør prøves! Ligger i Lillesand, ca 20 minutter med bil fra dyreparken.
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Jeg mener å ha lest at de har hyttegrend i selve dyreparken og jeg..
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 http://www.dyreparken.no/Overnatting/Overnatting-i-dyreparken/Dyreparken-hyttegrend/
Ella & gull med smilehull Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Hamresanden familiecamping eller Hamre familiecamping - litt usikker på navnet. De leier også ut ferieleiligheter på Ansgar sommerhotell (Ansgar skolen ellers i året), der er det svømmebasseng og det ligger i umiddelbar nærhet av mange fine strender. Ikke langt til Dyreparken fra Ansgar eller Hamresanden.
musketingen Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Vi leier ut campingvogn på Dvergsnestangen camping:) Ca 13 min kjøring tror jeg fra parken:)
oscar de la renta Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Huff, ja. Flyttet etter en natt der. Kun ett soverom nede, og hemsen er ikke værende på om sommeren. Blir jo så varmt der oppe. Ellers krydde det av maur, både ute og inne. Overnatting inne i Kardemommeby også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå