The Bad Gal Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Har aldri vurdert å leie, man bruker jo setet ganske mye om man har egen bil og kjører en del, og skal du ha flere barn kan du bruke det samme setet til neste også, evt. selge det på finn. Du kan selvsagt også kjøpe et brukt, men da ville jeg kjøpt det av noen jeg kjenner og stoler på(mtp om det har vært med i en liten kræsj osv)
ღMadame_mim ღ Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 jeg skal leie det første setet iallefall. Får se hva jeg gjør etter hun er ferdig med å bruke det om jeg leier eller kjøper det neste. Jeg skal leie fra If forsikring. Koster rundt 100kr i måneden når man ikke er If kunde. Setet de leier ut er Besafe Izi sleep. De skifter trekket osv hver gang de får innlevert et sete så man trenger ikke å være bekymret for at det er slitt og flekkete. Det er godt som nytt :-)
*SmurfeMamma* Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 man kan også låne gratis på helse stasjonen... men har fått inntrykk av at det er fælt få som bruker denne goden...
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 går det virkelig an å låne på helsestasjonen??? Får nemlig låne sete til baby den første tiden, men mistenker de jeg får låne det av er gravide nå, og at de kommer til å trenge det selv de siste mnd, og da er det jo ikke lenge til man må ha nytt sete uansett!
*SmurfeMamma* Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 ja det kan man iallefall her jeg bor:) men det er veldig få som benytter seg av det, så de jeg kjenner som har lånt har fått helt nye seter:)
merete81 Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Jeg hadde ikke lånt bil sete eller leid. Du vet aldri hva de har vært borti, ang skader eller sikkerhete... Nei sikkerheten først.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 jeg tipper at i alle fall ikke forsikringsselskap leier ut bilseter som har vært i ulykker!!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Jeg skal låne av en venninne :-))
mumilotta Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har kjøpt brukt av noen som jeg kjenner som er brukt til ett barn- under halv pris. 1000 kr for sete og base- maxi kosi.
FrkBomst&Frø Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Vi får (låne) av ei venninne av meg, ellers er det flere som har tilbudt å låne oss sete når vi er rundt omkring på forskjellige plasser. Vi toger til besteforeldre og har selv ikke bil, så orker ikke bruke penger på stæsj til bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå