Gjest Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er i 22 uke i svangerskapet og har tidligere kjent masse liv fra barnet i magen.. så kraftig noen ganger at magen har "bulet" ut. Men de siste 4 dagene har det vært stille og rolig.. Bare noen små bobler nederst i magen.. og ikke noe mer.. Jeg klarer virkelig ikke slappe av å tenke at barnet har det bra. Ser for meg allverdens elendighet.. morkakeløsning, innfarkt i morkaken osv osv. Jeg føler meg bra ellers.. Vet at jeg burde dra til jordmor å undersøke det, men jeg vil ikke høres så hysterisk ut.. Er det noen andre der ute som har opplevd samme hysteri som meg ? føler meg bare så dum. Vet det er minimal sjans for at ting skal gå galt.. men hvorfor er barnet så stille å rolig nå da ?
sprellemor Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Dra heller og sjekke dette hos lege/jordmor. Antageligvis er det ikke noe å bekymre seg for, men det er greit å få sjekket så ikke du går og bekymrer deg heller. Er jo ikke bra å bekymre seg :-) Eventuelt prøv å drikk kaffe/cola/eplejuice. Det pleier alltid å sette igang action inne i magen min. Men det har du kanskje prøvd allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå