Gå til innhold

Hvor mye veier dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med vekten?

Spiser du sunt?

Trener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veier 80 kg, er 176 hoy. spiser ganske sunt. trener ikke, gaar litt turer. skulle gjerne ha gaatt ned 5 til 10 kg. meen.en ting av gangen..

Skrevet

Er 170 cm. Veide 70 kg før graviditeten, og var da rimelig fornøyd. Har ennå 9 kilo før jeg når før-gravid-vekt, og jobber med den saken nå, så spiser svært sunt og går mye tur.

Skrevet

Veier 62 kg er 168cm høy

Skulle helst ha vært litt under seksti, men jeg verken trener eller spiser sunt så da får det vel bare være.

Skrevet

Jeg er 175 og veier ca 70 kg.

Idealvekta er 68, men jeg gidder ikke slanke meg heller for så lite. Prøver å spise sunt i ukene, men skeier ut i helga.

Skrevet

er 117 høy å 98 kg....gikk ned 10 kg før jeg ble gravid å lagt på meg 2 av di igjen er nå 21 uker på vei. Ganske fornøyd nå men når jenta e født er d i hard trening igjen til målet e nådd på 80 kg :)

Skrevet

Vet ikke nøyaktig, men har gått ned litt, så veier vel et sted mellom 58 og 62 kg. Ikke særlig opptatt av vekt egentlig.

Fornøyd? Jeg skulle helst vært litt "fastere i fisken", har blitt alt for mye "sitte på ræva "for å være ærlig. Men nå skal det skjerpes inn her...når foten er bra ;-)

Skrevet

155cm, veier 43, nå har jeg vel lagt på meg ca 10kg, og har 2 måneder igjen av svangerskapet :D E veldig fornøyd, ungen ligger rett på streken viser ultralyden, og er spådd å veie 3.6 ved fødsel :)

Skrevet

Nei, 68kg, 170cm. Var 55 før graviditet for ett år siden.

Nei.

Nei.

Så alt i alt er det vel ikke så rart jeg fortsatt veier det samme som da jeg fødte :P

Skrevet

I could tell you, but then I`d have to kill you..

Skrevet

Spiser forresten sunn, normal mat, gjerne sessongens utvalg. God mat og næring er viktig, man skal kose seg med mat, men ha matvett også så man ikke langer innpå dobbelt så mye som man forbruker.

Skrevet

Veier mer en nok.. :P

Er ikke helt fornøyd, spiser sånn passe sunt, og trener innimellom, så skal ikke klage.. :)

Skrevet

174 cm høy og veier 76 kilo.

Er ikke fornøyd, helst vil jeg veie ca 65, men er fornøyd om jeg er under 70 kilo.

Jeg spiser sunt og mosjonerer mye, men trener aldri hardt og spiser altfor mye snop i tillegg til den sunne maten ;)

Skrevet

51

Nei, skulle veid mer.

Nei.

Nei.

Skrevet

Hei! Jeg er 169cm og veier 65 kilo. (Er 13 uker gravid)

Er du fornøyd med vekten? Ja

Spiser du sunt? Ja, for det meste

Trener du? Gjorde det helt til jeg ble gravid - har vært dårlig og hatt en pause.

Skrevet

Jeg er 1.64 og veier 48 kg. Spiser normalt og trener ikke. Syns ikke at jeg er for tykk eller tynn. Begynner å få litt mer kjøtt på kroppen, så gleder meg til sommer :)

Skrevet

Veier 59 kg, er 1,68 høy.

Vekten er fin den men eier ikke en muskel.

Spiser kort sagt det jeg har lyst på, men burde spist MYE mer

frukt og grønnt!

Trener ikke men venter på dvd i posten nå,

så begynner snart :D

Håper bare jeg får det til..

Skrevet

er 1.75ca

veier 74kg nå,veide 78 før ble gravid (alltid ligget på 75kg men gikkopp litt i starten)

sunt og sunt.. hehe.. neeh.. trokke det egentlig..

trener.. neeh.. ikke noe annet at går mye siden ikke har bil/lappen

Skrevet

Er 168 cm høy og veier nå 58 kg. Skal ned 3 kilo, da blir jeg fornøyd. Det jeg veide før jeg fikk barn.

Spiser ikke så veldig sunt. Er veldig glad i mat og godteri og potetgull og sånt. Men prøver å skjerpe meg med sånt altså...

Skrevet

er 168 og veier 63 kilo. vil også veie 55-56 kilo, og er derfor på livslang diett.. trener og spiser ekstremt sunnt.. fra i dag;-)

Skrevet

Veier 94 kilo.. ikke fornøyd med vekten nei.. spiser passe sunt, går mye, men trener ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...