simba>>>3gutter Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Holder på med og rydde i alle kriker og kroker i stua. Naboen skal pusse opp stua og kjøkkenet sitt og da har vi fått masse fine møbler som vi ikke forstår hvorfor de skal kaste. Men de er kanskje lei. Vi har masserart som er samlet opp igjenom årene av møbler så nå får vi noe som står i stil til hverandre.¨ Men gud og mye rort som samler seg i skuffer og skap, tror jeg har funnet 50 lyststakker som jeg skal gi til loppemarked, får jo nye til jul og bursdager jo. Og alt annet som bare blir stående der og opptar plass. Tror nok man må tenke seg om litt noen ganger før man handler nytt. Jaja bra med en opprydning!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Det er så utrolig deilig med skikkelige opprydninger.. Man samler på så masse dritt, som man egentlig ikke trenger.. Flyttet fra en liten leilighet til et hus, og kastet sikkert 3 søppelsekker med rent skrot, og gav bort en haug med klær til UFF, og ting til gjenbruksbutikken.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Skulle også tatt en skikkelig opprydning, men jeg finner aldri motivasjonen til det...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå