Gå til innhold

Kom tilfeldigvis over denne tragiske bloggen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://mamma91.blogg.no/

Den handler kort om en alenemor på 17 år (fra mosjøen) som har født 4 barn, derav bare 2 av de fortsatt lever. Foreldrene hennes er døde, og i desember tok bloggeren selvmord. Siden desember har søsteren til den døde alenemoren blogget.

Tror dere denne bloggen er ekte ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om den er ekte så er det iallfall rimelige sjuke greier

Skrevet

Og da måtte du bare inn her asap å slenge dritt om den?

Skrevet

HI slenger da ikke dritt?

Skrevet

Nei, men hun legger opp til at andre skal gjøre det..

Skrevet

hun skriver hun var 15 år første gang hun ble gravid, og innen hun hadde fylt 17 var hun mamma til 2. Den bloggen er garantert bullshit fra ende til annen.

Skrevet

Uff, for en grusomt trist blogg :(

Skrevet

Hun sier den første graviditeten gikk bra, dvs 9 mnd/40 uker, så to gutter som døde i hhv. uke 23 og 24.

Og siste jenta kom i uke 31.

Dvs. 118 uker, noe som tilsvarer ca 2år og 3 mnd.

Skal si hun har hatt det travelt, gitt.

Det finnes heller ingen RIP gruppe for henne på nettet, noe som pleier å være tilfelle når folk dør brått og uventet.

Så, jeg er enig i at dette nok er en fake blogg.

Skrevet

Høres rimelig sykt ut. Høres ut som et par syke venninner som har funnet opp noe som tok av litt. Men har ikke lest den. Åpner ikke blogger av prinsipp som blir lagt ut her.

Skrevet

I og med at dato for dødsfall og begravelse, sted og navn på personer er oppgitt, er det nok smal sak å finne ut om dette er reellt eller ikke.

Jeg velger å tro det beste om folk, at sannheten er som den står. Derfor skulle jeg i dette tilfellet ønske at det var fiksjon, da det rett og slett er den ene tragedien etter den andre, og for mye for noe menneske å bære alene.

Forferdelig trist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...