Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Og er noget overvektig og slanker seg mye så man blir tynn, ikke sykelig tynn men naturlig tynn...Vil puppene 'reise' seg opp litt da, man får jo ofte mindre pupper siden man mister mye fettvev, men vil de se litt mer 'sprettne' ut mon tro? Noen som har opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 du kan nok ikke satse på at de blir mer spretne nei!! åssen skulle det foregå mon tro?? det er veldig vanlig å miste fett også i puppene! ikke at man får flyttet det dit!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Vil tro de blir verre. Som du sier så forsvinner mye fett fra puppene, men huden følger sjelden etter.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Hvis du trener opp brystmusklaturen vil hengepupper se bedre ut. Det blir som et brystløft, bare pass på å fortsette å vedlikeholde musklene når du når målet ditt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har gått ned 25 kg. Hadde litt hengepupper, og synes faktisk at de ikke er like hengete nå. Men, jeg vil tro at hvis man har veldig hengete pupper kan det nesten bli verre hvis man slanker seg... puppene blir vel på en måte litt _tommere_... men, jeg vet ikke.. Uansett, jeg opplevde det litt slik du sier :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Mine ble tynne og mer hengende.. Hengepupper har ikke noe med vekten å gjøre.. Tror den eneste måten å fikse de på er kirugi desverre.. Henger de veldig, så er det mulig å få det dekt, men da skal de henge veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå