Kaffemocca Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Det står på det at det vaskes for hånd, men lurer på om det hadde tatt skade av 30 grader finvask?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Mitt ble kjempefint etter en vask i maskinen med MIlo..... men idiot som jeg var puttet jeg det i tørketrommelen. Det gikk ikke fult så bra...kremt
Kaffemocca Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Hehe:-D Da sjanser jeg på en runde med milo etter på og ikke no tørketrommel:-p
Tante Bassa Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Vi har to stykker som jeg har vasket mange ganger på 30 grader i maskinen, med vanlig vaskepulver. Jeg har tørket de i tørketrommel også, og de er like fine.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Har vaska begge mine sobel pelspledd fra kid på 30 og 40 grader med vanlig vaskepulver - tørket flatt på stativ. Ser ut som nye(bortsett fra at jeg måtte klippe bort noe klissete godteri...). Overflata kan se litt annerledes ut med en gang, men er bare å stryke over med handa et par ganger så blir den fin og blank igjen =)
Kaffemocca Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2010 Kanskje det er litt forskjell på pleddene? prøver meg på en runde på finvask etter på hvertfall, siden det ser ut til at flere har god erfaring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå