Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har så lyst på litt sydensol nå altså. Vi har pleid å ta oss en tur til kanariøyene om vinteren før, men har tenkt at vi står over i år pga lillegutt. Men nå synes jeg det er så stusselig, og begynner å tenke på om vi kanskje skulle dra likevel.. ? Mannen min er negativ. Mener det blir bare styrete, og at vi ikke får kost oss i det hele tatt. Kjedelig å betale flere tusen for å stirre i murveggen på hotellrommet, sier han. Gutten kan jo ikke være i solen eller noen ting.. og tenk bare på marerittet av en flytur!.. Jeg ser jo poenget hans. Lillegutt er en ganske aktiv krabat som elsker å krabbe, og prøver å dra seg opp overalt og skal stå.. Det blir kanskje mye å passe på og slitsomt.. + det med solen selvfølgelig.. Han kan vel egentlig ikke være ute så mye eller? hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 hvorfor kan han ikke vaere ute i solen? Tror du ikke barna som bor der er ute?Jeg har 2 barn. Siste er 3 mnd og har allerede vaert 2 uker i syden. Den foerste er 10 aar, og var paa sin foerste syden tur da han var 6 uker. etter det har vi dratt til syden og andre steder minst 1 - 2 ganger i aaret. Hvorfor skulle dere sitte inne paa hotell rom aa stirre i veggen fordi dere har med dere barn. Ha paa ungen blokkeringskrem og plasser han i skyggen under en parasoll med boette og spade. Kanarioyene har en behagelig temperatur, saa for varmt er det ikke. Paa kveldene trenger dere ikke sitte inne paa rommet, dere har da vel med vogn ungen kan sove i naar han blir troett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå