Gå til innhold

For tidlig test?.....eller ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kan jeg være gravid, eller er det bare innbilling?

Første dag siste mens var 24.12, EL 7.1

Føler meg gravid med brystspreng og småkvalme, men tok en test lørdag 16.1 – og den viste negativ. Hmmmm ble litt skuffet!

Lurer derfor på om jeg tok testen for tidlig, eller burde den ha vist positiv om jeg var gravid? Når vil evt. en test være sikker?

Venter spent på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med EL 7 og test 9 dager senere har du nok sannsynligvis vært litt tidlig ute. Hvis du tar en test i morgen tidlig på morgenurin har det gått 13 dager og da er det nok større grunn til å stole på resultatet, så det kan du jo prøve men enda et par dager til er jo enda tryggere selvsagt om du er tålmodig ;-) Når er ikm?

Skrevet

Hei hei!

Ta testen når du forventer å få mensen. Hos de fleste er det sånn ca 14 dager etter eggløsning. Så sånn ca den 21/1 vil jeg tro... Så til helga kanskje? Hadde jo sikkert vært litt koselig for mannen din å være med og ta den også...

Jo lengre du venter, jo sikkrere resultat.

Må bare si at du må ikke bli lei deg hvis du begynner å blø. Jeg trodde jeg hadde mensen 2 dager, så var det bråstopp, jeg tok test og den var positiv. Tror nok at det var festeblødningen. Kjentes ut akkuratt som mensen. Det er ikke alle som har festeblødning.

Og om det ikke blir noe nå, så må dere bare fortsette å prøve! Masse lykke til!

Skrevet

Takk for raske svar

IKM er 21.1.10

Tror jeg tar en ny test i morgen tidlig. Krysser fingre og tær!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...