Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 hvor lenge før termin blir det utført? har morkake som ligger forran å sperrer, så blir nok mest sannsynlig planlagt keisersnitt.. hvordan går det etter man har tatt keisersnitt??
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har fått 14 og 13 dager før termin. Ettersom årsaken din vil medføre risiko om fødselen starter tidlig vil jeg anta at du også får snittet et par uker før termin. Hva mener du med hvordan går det etter keisersnittet? Om det er mye vondt? Jeg har hatt to snitt. Med førstemann var jeg sprek som bare det noen få dager etter operasjonen. Men nr 2 tok det et par uker og det var endel vondt etterpå. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 takk:-) tenkte litt på hvordan det var liksom med tanke på at jeg har ei jente på 3 og, med løft osv.. hvor lenge må man være på sykehus? men er våken under snittet sant..?
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Jeg var på sykehuset i 3 dager med førstemann og 2 dager med andremann. Trengte lite hjelp etter førstemann men mye hjelp etter andremann. Jeg tror du kan kjenne deg frem til hvor mye du orker å løfte. Var våken under operasjonene. Har du flere spørsmål bare kom med dem
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Jeg får keisersnittet 9 dager før termin. Så jeg håper at ingenting starter før den tid...:-/ Første barnet, så har ingen erfaring med tiden etterpå. Lykke til!:-)
1jente+1spire Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 ok..blir spennende dette her, kunne allerhelst tenkt meg å føde normalt siden jeg hadde en drømme fødsel sist men går det ikke så går det ikke..fikk forresten en uke før med første mann så håper de planlegger med litt god magin..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Akuttsnitt med første - kan ikke anbefales! Planlagt med nr 2, en uke før tiden. Gikk så fint atte. Nesten ikke vondt i det hele tatt, men du lærer deg fort noen knep for å begrense vondtene. 3 åringen må klare seg selv noen uker Altså du kan ikke bære /løfte. Men jeg hadde en på 14 mnd når nr 2 kom og liten hjelp - gikk så fint atte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå