Gå til innhold

Å nei... Kvalmen tilbake??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå litt over 13 uker på veg og i går kjendte jeg at jeg ikke var helt i topp form på veg til jobb, men regnet med at det ville bedre seg... Men det endte opp med at jeg kastet opp ganske mange ganger når jeg endelig kom frem til jobb... resten av dagen følte jeg meg mye bedre! men så kom kvelden, å da ble det jammen meg et par 3 timer på badet igjen :( Måtte også opp et oar ganger i natt...

Er det normalt at kvalmen kommer tilbake slik? er sikkert 1 mnd siden jeg kastet opp sist..

Holdt meg hjemme fra jobb i dag med håp om at gårsdagen bare var en dårlig dag... Kastet opp litt i morges, men nå er formen ganske grei igjen!

Noen so har opplevde noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg har ikke kastet opp så mye etter at kvalmen kom tilbake, men jeg har også fått kvalmen tilbake innimellom. Tror det skal gå over, og så kommer den tilbake. Jeg merker at den kommer sterkere når jeg er sliten. Så jeg prøver å ta det litt med ro, men innimellom skal det ingenting til. Er i uke 18 nå.

Men det kan jo hende at du har hatt omgangssyke, da. Det er visst flere som har det :-) Håper det for din del.

Skrevet

Jeg er i uke 23 og jeg kaster fortsatt opp innimellom. Kommer ann på hva jeg spiser og hvis jeg spiser for fort så kommer det kjapt opp igjen. Utrolig slitsomt egentlig!

Skrevet

I alle mine svangerskap har jeg hatt en og annen kvalmedag etter at den egentlig ga seg. Har tilogmed kastet opp uten å være kvalm og gått tilbake til matbordet etterpå. Graviditet gjør rare ting med fordøyelsen:) Den forsvinner nok igjen:)

Skrevet

Da håper jeg også at det går raskt over igjen =)

Når jeg tenker på det så har jeg også opplevd at jeg blir mye raskere dårlig dersom jeg stresser meg opp eller blir velig sliten! så det er nok bare kroppen sin måte å få oss til å ta det med ro på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...