Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Synes det er helt fælt!! Vi har en liten gutt isammen,og nå går han glipp av de første ordene,de første skrittene...Men han må jo ta straffen sin for det han har gjort. Jeg elsker han,og valgte å ikke gå ifra han da han gjorde noe dumt,for jeg vet at han angrer og aldri kommer til å gjøre noe slikt igjen,han har forandret seg MASSE,så det skal bli litt godt også at han reiser i fengsel slik at vi kan legge dette bak oss og se fremover. Han blir borte i 6 mnd,og det kommer til å bli tøft for meg,følelsesmessig for jeg er så glad i han,og å ta vare på den kjempeaktive sønnen vår alene,men samtidig så har jeg stor tro på at det kommer til å gå fint. Jeg møter mangen rare blikk når jeg sier han skal i fengsel,mangen som synes jeg er gal som velger å være sammen med en kriminell mann,men denne mannen er faktisk en fantastisk flott mann,som desverre tok noen feil valg i livet,og jeg mener at alle kan gjøre feil,og har like mye rett på å bli elsket som alle andre som ikke gjør slike feil...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Dette innlegge er bare tull. Lyser gjennom lang vei
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hvorfor tror du jeg tuller? Det er sant,han skal inn 2 februar. Hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 uff ikke bry deg om andre.. er så irriterende med folk som kommer med sine negative meninger uten at de kjenner personen godt nok til og utale seg.. det er utrolig trist at mannen din ikke får med seg utviklingen til sønnen dokker.. du kan jo filme og ta bilder og sont som han kan se når han kommer ut... det blir nok tøft for deg de 6 månedene han er borte... sender deg mange klemmer og lykke til og håpe at alt går bra:) og husk drit i ka folk mene og syns du kjenner mannen din godt og det viktigste er ka du syns om han ikke ka andre gjør...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Takk for det anonym 13:24 Han er virkelig en fantastisk flott mann,som gjorde en dum ting,og hadde jeg ikke vært så skråsikker på at han aldri kommer til å gjøre noe lignenede igjen så hadde jeg nok ikke valgt å bli. Får heldigvis besøke han en gang i uken,men det har jeg ikke mulighet til siden det er ett godt stykke unna. Men 2 ganger i mnd drar jeg og lillegutt å besøker han,så da får han med seg litt av utviklingen iallefall Hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Skulle gjerne likt å visst hvorfor du anni over her trodde dette var ett tulleinnlegg....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har selv en lillebror som er i fengsel. Han er den herligste skjønneste gutten på jord. Har bare tatt noen dumme valg (ingen alvorlig kriminalitet) Og slitt med ting de siste årene. Det betyr ikke at han er noen fæl person. Og det er helt sikkert ikke din samboer heller:-) Lykke til med de neste 6 mnd, etter 4 mnd kan han få permisjon i et døgn tror jeg til å komme hjem. Mulig han og kan komme ut på prøveløslatelse tidligere. Min lillebror skulle egentlig sone 10 mnd, men kommer ut etter litt over 6 mnd. Kan også søke overflytting om det finnes et fengsel nærmere der dere bor. Du kommer sikkert til å få noen kjipe mnd uten han, men får håpe tiden går fort.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 veit kem du e, veit det er sant, og eg sende deg ein KLEM ps,go reds, så veit du kor klemmer kjem fra:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Blir godt å få straffen unnagjort nå når sønnen deres er så liten da. Ville vært værre å forklare han at pappa blir borte i 6 mnd dersom han hadde fortsått mer. Skjønner at du synes det er trist for samboeren din at han går glipp av utviklingen, men du kan jo filme lillegutt, så får han se det på video.Dessuten så vil han jo få med seg mye annen utvikling når han har sonet ferdig. Disse små er jo i utvikling i mange år! Når det gjelder hvordan du kommer til å klare deg alene med en aktiv gutt i 6 mnd kommer dette helt sikkert til å gå veldig bra! Utrolig hva man klarer når man må. Ta en uke av gangen og prøv å tenke positivt. 6 mnd går jo fort i det lange lange løp:) Lykke til!
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Kjenner meg litt igjen, eksen min skal også i fengsel snart, om enn bare for en kort periode.. Blir rart.. Det er jo lenge siden det ble slutt mellom oss, men har på en måte ikke innsett før nå at jeg blir alene når jeg er høygravid, under fødselen og i tiden etterpå.. Men på kriminalomsorgen.no står det jo mye grei info, blant annet om foreldre i fengsel og permisjon, er verd å ta en titt på
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Takk for info Eva Annie,skal ta en titt på den siden nå Hilsen hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå