Wonni Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hei, tar dere klyster for å tømme tarmen når fødselen starter ?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jeg fikk på sykehuset. Og det var ca 15 minutt før ungen var ute. Jeg spurte ikke etter det selv engang, jeg fikk tilbudet og jeg takket gladelig ja!
edvina Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 ja, synes det er greiest og når en tømmer tarmen kommer barnet lettere ned i bekkenet og tror jeg
septbaby09 Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Fikk også tilbud om dette på sykehuset, og takket ja. Å tro du meg, gjør du ikke det vil du med 99.9% sikkerhet rett på slett drite på deg!!
Lunda med lillegutt Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Veldig lurt å gjøre dette, klysteret "virker" jo litt i dagene etter fødsel også, i den tiden du slett ikke har lyst til å presse ut noe hardt i det området og generelt gruer deg til å gå på do......
mjhanse Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har kjøpt på apoteket og skal ta den selv i det fødsel starter. Sist gang fikk jeg det på sykehuset og jeg synes det var ille med sammentrekninger i tarmen samtidig med kraftige rier. Så denne gangen tømmer jeg tarmen før riene kommer for fullt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå