Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er det virkelig mulig å kjenne liv så tidlig? noen som kjenner/ har kjent så tidlig? dette er mitt 2 barn, vet man kan kjenne tidligere da, men så tidlig?? er liksom litt krypende/ boblende følelse, ganske ofte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente det i uke 13 :)

Skrevet

så flott :-)

barn fra før? du var ikke i tvil om at det var babyen og ikke noe annet?

:-)

Skrevet

jeg har også kjent noe i magen. For en uke siden. Det MÅ ha vært liv, kan ikke skjønne at det kan ha vært noe annet.

Leste i en bok at man kunne kjenne liv nå (men ikke spark).

Hilsen førstegangs som er 13 + 6 i dag :)

Skrevet

Er 13+4 jeg også. Kjenner liv nesten daglig nå:) Er 2.gangs:)

Skrevet

3 gangs her og er 13+4. Kjent liv i en god uke nå. Nesten daglig de siste dager. begynner å merke litt mindre nå, men tror det er pga at livmora flytter seg lengre oppover i magen og da er det litt vanskeligere å kjenne livmora.

Skrevet

Akkurat det samme som meg det Katta:) Merker at livmoren blir høyere og da kjennes ikke sparekene like tydelig mer.

Skrevet

Jeg er 13+5 med tvillinger, men kjenner ikke liv enda... Er det fordi jeg er førstegangs eller? Jeg er ikke bekymret eller noe, vil bare kjenne snart jeg også *misunnelig på dere*

Skrevet

Godt å høre Sommerspire!!!

Kjærlighetsbarn: Så gøy med tvillinger da!! Vil tro det er pga at du er førstegangs ja. Første gangen jeg har merket noe så tidlig. Skjer nok snart skal du se!!

Skrevet

Jeg kjente det 13+0

Kjenner det igjen fra forrige gang:-)

Kult å høre at det er andre som også kjenner liv tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...