Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Potte tett i nesen, har noen noen ode råd??
edvina Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 skyllehorn md varmt saltvann, renser opp og er ikke skadelig.Bruker det på kvelden og morgenen..Får kjøpt på helsekost
Canari Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Zymelin nesespray, fås på apotek. den eneste sprayen, såvidt jeg vet, hvor det også i pakningsvedlegget står at det kan benyttes under graviditet og amming. Forutsatt normal bruk da.
husmus &2 Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Her er det også pottetett. Du kan bruke Otrivin. Jeg prøver å moderere det, men saltvann funker jo ikke.
kleppe71 Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Hei til all som er tett i nesen, det er jeg også. Herregud så utrolig frustrerende. Jeg fikk beskjed på Apoteket at Otrivin ikke skulle brukes av gravide selvom det stod i pakningsvedlegget. Jeg bruker litt Rhinox om kvelden. Så har noen fortalt meg at en kan få en spray på resept som heter Nasonex tror jeg. Jeg må høre med legen min. Jeg holder på å bli helt gal av den tette nesen.
ma:) Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Jeg hadde det sånn ca nyttår, men hjalp med saltvannsspray. Brukte hele tiden når jeg følte behov for det. Det er fordelen med saltvannsspray istedenfor otrivin/rhinox.
MillaCamilla Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Hei Nazaren saltvannsløsning hjalp meg. Jeg hadde egentlig ingen tro på saltvannsløsninger, men der ble jeg tatt på senga.
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Jeg bruker en saltvannsspray som heter Miwana plus. Det er hypertont saltvannsoppløsning og har fungert veldig bra på meg.. bedre enn vanlig saltvann... Kjøpt på apoteket.
Øst Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Hei, jeg har vært tett i flere måneder og fikk endelig en nesespray fra legen, den heter Lomudal Nasal. Den tar jeg hver morgen og kveld og bare etter få dager har jeg merket en endring både i tett nese og sår:-)
hulderpus Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Hot tips: Akupuntur og fortsoneterapi (begge deler samtidig). Jeg sliter med tett nese og bihulene. Holder det i sjakk vha disse hjelpemidlene. Helt supert, faktisk. Er nå i uke 26 og åpen og fin ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå