Gå til innhold

Minner om treff i Lillestrøm i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det treff i Lillestrøm kl 1200, Pikene på hjørnet.

Selv har jeg termin i april, men mager av alle størrelser er hjertelig velkomne:D Og om du bor i Lillestrøm eller litt unna spiller ingen trille.

Håper å se enda fler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor rett over gata til Pikene på hjørnet. Men sliter med kvalme så kommer meg ikke ut, jeg blir gjerne med på neste treff i Lillestrøm! :)

Skrevet

Huff, god bedring, håper den avtar snart!

Dytter samtidig denne oppover;)

Skrevet

Er litt fristet til å henge meg på, men er litt av den beskjedne typen... Skummelt med nye mennesker selv om vi er i samme situasjon... Er det mange som pleier å komme?

Skrevet

Vi har ihvertfall MYE felles å snakke om;)

I dette svangerskapet har jeg vært på tre treff ( to dagtreff og et kveldstreff) og det har vært fra tre til fire alle gangene.

Da jeg gikk med førstemann og bodde i Oslo var vi mellom tjue og femogtjue, synes det er MYE koseligere når det er et sånt antall at alle får prata litt med alle:)

Håper å se deg!

Skrevet

Åh, det hadde vært koselig å bli med på. Men skal på ultralyd imorgen, må nok prioritere det :-))

Synes det er litt skummelt med bare nye mennesker jeg også, men tvinger meg som oftest uti det. Såå greit å møte folk i samme situasjon, men er litt beskjeden av meg da..

Kos dere!

Skrevet

Høres hyggelig ut å treffe andre i nærheten, er i Lørenskog selv. Men treff på formiddagen funker generelt veldig dårlig for meg pga full jobb. Er treffene alltid midt på dagen?

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne være med, men jeg skal på UL i morgen. Det er tidlig så kan jo være at jeg rekker å komme allikevel... Mulig jeg da er litt UL gira, men det er vel derfor man møtes, for å snakke om svangerskap o.l.. Er det ikke det da?

Skrevet

Jo det er jo derfor vi treffes:) Og fordi det er fint å kjenne noen før man skal ut i permisjon, ha noen å treffe, gå på café etc, også får babyene lekekamerater også:)

Sleng dere på neste gang dere som ikke kan nå da! Hvis trefftidene passer dårlig er det bare å sette opp et treff selv;) Bare bestemme tid og sted. Treffene legges ut på treff-siden for fylket.

Det er satt opp et kveldstreff i neste uke, mandag kl 18 på Egon i Lillestrøm. Kanksje vi sees der da?

Treff Akershus:

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4824

Skrevet

Så bra! Da håper jeg at jeg rekker å bli med på treff... Hvordan vet jeg hvem dere er? Er det booket bord eller bare satses det på at vi skjønner hvem som hører til "oss"?

Skrevet

Har ikke booket bord, men om vi bare møtes utenfor først, så er det lettere å finne hverandre. Dessuten har man jo også det "leter etter noen men vet ikke helt hvem de er-blikket" man kan bruke;P

Skrevet

det er godt å være flere som er beskjedne og synes det er litt skummelt. Lurer på om jeg kanskje skal henge meg på møtet på Egon på mandag? Har litt tid å bestemme meg da, kom litt brått på meg treffet i morgen.

Er det mange som vet de skal være med på mandag da? ...kanskje feil å spørre om det her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...