Gå til innhold

Hva spiser deres barn på 8 mnd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan spiser de iløpet av dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har min akkurat bikka ni, men slik er dagen:

 

 

0600: 225 ml mme

 

0900-1000: stor porsjon grøt +vann

 

1400: brødskive med leverpostei/makrell i tomat/brunost e.l. + eplejuice blandet med vann + frukt

 

 

1700: halvt middagsglass

 

1900: grøt + vann ( + 100ml mme på sengekanten)

 

Vi spiser kanskje litt mye når jeg ser det sånn....

 

Morsomt å høre hvordan andre gjør det!

Skrevet

Jenta mi er snart åtte mnd. Hun spiser mye synes jeg:

 

07.00-08.00: En brødskive med f.eks leverpostei

ca 12.00: Fruktmos som jeg lager selv når vi er hjemme (most banan, pære, avocado ol) og kjøpemos når vi er ute.

ca 15.00: Middag. Vet ikke helt mengde, men en halvfull suppeskål.

10.00-19.00: En porsjon grøt.

 

Så får hun et par super mm i løpet av døgnet.

Skrevet

min spiser følgende:

 

0630- 200ml melk

 

1000- skål grøt( sånn plastikkskål fra ikea) pluss en brødskive med leverpostei

 

1330- 180ml melk

 

1630- ett middagsglass

 

1900- 200ml melk

 

pluss vann og frukt litt innimellom...

 

Han er helt normal i vekta, er nå 7 mnd og 1 uke og veier 9 kg og er 74 cm lang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...