Lea Laus Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Nå har min akkurat bikka ni, men slik er dagen: 0600: 225 ml mme 0900-1000: stor porsjon grøt +vann 1400: brødskive med leverpostei/makrell i tomat/brunost e.l. + eplejuice blandet med vann + frukt 1700: halvt middagsglass 1900: grøt + vann ( + 100ml mme på sengekanten) Vi spiser kanskje litt mye når jeg ser det sånn.... Morsomt å høre hvordan andre gjør det!
Lillepromp blir storesøster Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Jenta mi er snart åtte mnd. Hun spiser mye synes jeg: 07.00-08.00: En brødskive med f.eks leverpostei ca 12.00: Fruktmos som jeg lager selv når vi er hjemme (most banan, pære, avocado ol) og kjøpemos når vi er ute. ca 15.00: Middag. Vet ikke helt mengde, men en halvfull suppeskål. 10.00-19.00: En porsjon grøt. Så får hun et par super mm i løpet av døgnet.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 min spiser følgende: 0630- 200ml melk 1000- skål grøt( sånn plastikkskål fra ikea) pluss en brødskive med leverpostei 1330- 180ml melk 1630- ett middagsglass 1900- 200ml melk pluss vann og frukt litt innimellom... Han er helt normal i vekta, er nå 7 mnd og 1 uke og veier 9 kg og er 74 cm lang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå