Gå til innhold

Bursdagsfeiring osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire bursdag for sønnen vår. Da vi ringte til det ene besteforeldreparet sa de at de ikke kunne komme,for de skulle på hytten til et vennepar. Er det "feil" av meg å synes dette er utrolig dumt,og samtidig tenke at det er EN dag i året hvor han har bursdag og da kunne de vært der. Istedet for å dra på hytta til det venneparet akkurat den helga. Han er så stor nå at han skjønner at de ikke er der og vil bli lei seg. Kjenner jeg blir småirritert...Bestemoren jobber i tillegg turnusarbeid og det er ofte hun ikke har fått til å være med på diverse ting vi har arangert,eller rett og slett meldt avbud i siste liten. F,eks hatt fri,men tatt på seg jobbing fordi om hun visste vi hadde invitert de til noe.

Jeg blir kanskje litt oversensitiv ang dette,for det er ikke første gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de allerede har planer så skjønner jeg ikke problemet.....ja, det hadde vært veldig koselig om de kunne komme, men det er ikke alltid det passer. Kanskje spørre tidligere neste gang ;o)

Skrevet

Dette har de visst i lang tid,så det er ikke det.

Skrevet

Da hadde jeg enten utsatt feiringen(hvis det ikke var mange andre som kunne komme) eller feiret og heller tatt en minifeiring med besteforeldrene når de kom hjem(ala restekaker fra bursdagen). Det blir mange bursdager framover, og alle kan nok ikke på alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...