DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hei! Har tenkt masse på deg de siste dagene.. Skulle ikke du inn til kontroll idag..? Håper at alt har gått bra med deg og magen din!! STOR klem fra meg
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 hei.. jo jeg skal på konrtoll kl 15 så vi får se hva de sier da.. tusen takk for masse omtanke:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Hei igjen! Skal krysse alt jeg har for dere! Masse lykke til, klem igjen
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 takk takk skal oppdatere dere igjen i kveld
lille_vims Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Masse lykke til! Får håpe spiren klamrer seg fast. Jeg hadde selv blødninger rundt uke 12, var sikker på at det var slutt, men nei da, her holdt han seg godt fast. Var på ordinær UL forrige uke og de så en sunn og fin gutt :-) Er 19 fullgåtte uker i morgen.
ma:) Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Håper virkelig det går bra. Følgt med deg her de siste dagene og tenkt på hvordan det går.
2010 April-babyen Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Heihei! Jeg (og sambo faktisk) har også tenkt masse på deg de siste dagene!! Venter i spenning på oppdatering! Håper alt er bra med dere!!!
GuttemammaTilTo Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 venter i spenning jeg også :-) håper på gode nyheter!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 hei.. Jeg møtte opp til timen min kl 15 på ultralyd labratoriume slik jeg hadde fått besjed om, der skulle jeg ikke være, ble sendt videre til overtidskontroll, der skulle jeg heller ikke være.. kl 15.30 ble vi sendt bort på gynekologisk, men der skulle vi heller ikke være, men de var så snill der borte at vi kunne få sitte der å vente til en lege kunne undersøke meg, kl 18 hadde endelig legen tid til å se på meg, hun tok utvendig ultralyd og vi så en liten sprellene krabat med bankende hjerte hun kunne ikke se hvorfor jeg hadde blødd, ikke da hun så på meg invendig heller.. men hun sa de hadde veldig dårlig ul apparat så det kunne henne hun ikke kunne se noen detaler ang hvorfor jeg blødde, noe de kunne da sett på ultralyd labratoriumet siden de har bedre.. men hun sa det så bra ut nå hvertfall, livmortappen var fortsatt lukket. så jeg fikk besjed om å ta kontakt igjen med legevakten eller fastlegen om jeg begynte å blø kraftig igjen.. tusen takk for all omtanke
Mamma til*2 jenter* Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Så utrulig bra at du fikk se et bankende hjerte på UL...Man kan faktisk blø uten å miste! Selv har jeg blødd hele svangerskapet med mange kraftige blødninger uten å miste! Lykke til videre å vi ses på 3 trimester etterhvert Grattis me baby i magen! ALDRI hør på hva legen din sier..er du usikker kontakter du sykehuset!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. januar 2010 #12 Skrevet 19. januar 2010 hei, takk:) ja jeg trodde fosteret var i live, men ville så veldig gjerne vite hvorfor jeg blødde, men det fant de jo ikke ut.. men hun betrygget jo meg med at alt så fint ut så problemet er at de ikke vil ha folk opp på kk med slike problemer, var jo på legevaktne igjen i går å de ringte opp for de ville sende meg opp der, men de ville apsolutt ikke ha meg opp å forklarte heller på telefon hva de skulle gjøre nede på legevakten..
Mammatil2iMai -05 og -10 Skrevet 19. januar 2010 #13 Skrevet 19. januar 2010 Så UTROLIG godt å høre!! Lykke til videre
Mortil1snart2<3 Skrevet 19. januar 2010 #14 Skrevet 19. januar 2010 Så herlig! har tenkt mye på deg! Lykke til videre! :)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 20. januar 2010 Hei! Åhh.. nå ble jeg så glad på dine/deres vegne )) Kom ikke inn på denne siden igår kveld - og tenkte masse på hvordan det hadde gått med deg... Jippi jippi, klem DD
Helverine Skrevet 20. januar 2010 #16 Skrevet 20. januar 2010 Hyggelig å høre Ta det med ro og kos deg videre
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 20. januar 2010 #17 Skrevet 20. januar 2010 så godt å høre:)Dette skal gå bra:)
lille_vims Skrevet 20. januar 2010 #18 Skrevet 20. januar 2010 Så flott å føre Meg og Vesla + spire :-) at alt er bra med dere. Det er fantastisk å se ett bankende hjerte. Lykke til videre!
blessed87 Skrevet 20. januar 2010 #19 Skrevet 20. januar 2010 åhh!!! det var godt høre! har tenkt masse på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå