godigo Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 igjen i et forhold som nesten er dødt? har vært sammen i 7 år og har to små barn sammen. tips motats med takk
~Roskva~ Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hva med å prøve å ta tid til å bli kjent med hverandre igjen? Gå på café sammen, uten barn, og snakk om stort og smått. Hva gjorde dere da dere ble forelsket i hverandre? Den opprinnelige forelskelsen holder seg ikke, men må forelske seg i hverandre på nytt og på nytt hvis man ønsker å holde på den følelsen. Og for å være forelsket i hverandre, er det viktig å ha det morsomt sammen
Ugl@ Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Den starter ofte med en god lang prat, tror det er stedet å begynne for de fleste :-) Avtal en kveld dere setter av til en date, finn ut hva dere savner av hverandre. Finne en balansegang mellom sex i en travel og slitsom hverdag og det å kansje ta seg litt ekstra tid og gjøre noe litt mer spennende av og til når det er tid. Snakk om fantasier? Ikke alle som bør/ kan realiseres, men det kan jo være pirrende nok å snakke om det. Fiffe seg litt opp for hverandre hjelper også på. Tid sammen, holde seg i form for både egen del og partners del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå