Gå til innhold

stor tube glidekrem rfsu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kæresten min skulle finne noe i vesken til datteren sin på 16 år, datteren spurte om det da hun var på badet. I vesen var en mega tube glidekrem, sånn family size liksom. Dumt spm men hva annet enn sex kan hun bruke den til. Hva betyr det at hun har den i vesken sin? Er det avansert sex, anal etc eller er dette vanlig å bruke. Jeg har aldri brukt det selv, trenger ikke glidekrem for sex. Noen som har en god forklaring? han vil ikke spørre datteren sin om det, er ikke så mye vits, men han ble overasket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidekrem er somregel = sexuelt aktiv. De aller fleste bruker dette for å bli tilstrekkelig våt ved vanlig samleie, men som du skriver, så brukes det og av de som ønsker analsex.

Men syns fremdeles han (noen) bør snakke med dattera si, og passe på at hun bruker kondom og bruker hormonprev. så det ikke blir "uhell" og hun blir gravid. 16 år er ganske ungt å være sexuelt aktivt (til tross for lavalderen i norge), og hun har nok ikke evnent til å tenke igjennom alle konsekvensene ved å ha sex enda. Så noen bør snakke med henne og sjekke at alt er på "plass".

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Det kan være fordi hun er seksuelt aktiv, men det kan også være f.eks tullegave fra/til en venninne. Sånt er jo ganske morro i den alderen der ofte...

Eneste måten å finne ut av det er nok å prate med henne. Kanskje greit å ta en prat om prevensjon, sexpress (så på dr phil for en stund siden, om at det var helt vanlig at barn ned i 12-årsalderen presses til analsex, oralsex osv) og sånne ting. Det er ikke lett for en 16-åring å skulle takle sånt på egenhånd alltid.

Hvis faren syns det er flaut så kanskje du kan ta praten om dere har et sånt forhold? evt kan dere ta det opp med moren til jenten...

Svært mange 16-åringer har sex - (ihvertfall på min tid) men glidemiddel gikk vi ikke rundt med i veska...

Lykke til!

Skrevet

Hun vil jo nekte på at hun har sex. Hun har ikke kjæreste. Hun bruker p-piller pga smertefull menstrasjon, noe hun har gjort siden hun var 14, så ikke med hensikt som prevensjon. Jeg syntes det er avansert bare å bruke glidekrem. Hun ville ikke være flau over å ha kjæreste, for det har hun hatt før.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Nei, hun vil vel ikke innrømme det, hehe... Men samtalen kan man jo ta allikevel, hvis den ikke allerede er tatt. I den alderen vet hun vel det meste om hvordan det foregår osv, og prevensjon (hormonell) bruker hun jo, men kan være greit å minne henne på at p-piller ikke beskytter mot sykdommer (gjerne vise henne statistikker over hvor mange som faktisk har disse sykdommene - de er veldig utberedt!) og dette med sexpress... Men det må jo dere vurdere utfra hvor voksen jenta er osv.

Skrevet

Glidekrem er ikke såå vanlig i den alderen der.. men selv måtte jeg bruke det fra jeg var 14..

JA, jeg var veldig tidlig ute sexuelt. Men har hatt den samme kjæresten siden jeg var 14, å er nå 18!

La jenta være. Det at foreldrene merkerat hun bruker glidekrem er og blir flaut.

Hun vet nok hva hun driver med!

Skrevet

takk for svar. Du har sikkert rett 12:11. Jeg har bare aldri trengt det selv, ikke ved analsex engang. Jeg er 38 år. Så for meg er det rart. Tenkte på om hun prostituerte seg og liknende. Hun er en vanlig 16 åring, ikke glad i å feste, grei jente, ikke mye styr. Men rart å ha det i veska når man ikke har kjæreste, da er man jo alltid klar hvis det skulle dukke opp en mulighet for sex.

Skrevet

Kan være enkelt forklaring, noen bruker det for å få inn tampong under menstruasjonen. Men kan også være pga at hun er seksuelt aktiv. Snakk med jenta, men hun er 16år og har da sin fulle rett til å ha et seksualiv hvis hun selv ønsker dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...