Gå til innhold

Permisjonspapirene HJELP!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

der det står om man skal ha 80 eller 100% dekningsgrad.mener dem da 80% permisjon med 100% lønn eller 80% lønn utbetalt i måneden?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da mener de 80% lønn i mnd.

Skrevet

De mener hvor mye du skal ha utbetalt; 80% lønn (altså56 uker)eller 100% lønn (46 uker)

Skrevet

bare så du vet det så vil du tilsammen få mer utbetalt om du velger 80% enn 100%. Det går an å regne på det inne på foreldrepengeveilederen på nav.no. Det utgjør faktisk ca 10 000 kr forskjell for meg! Om man vil være hjemme et helt år ville jeg heller valgt 80% og spart litt av pengene hver mnd så man har nok til de siste 8 ukene... :)

Skrevet

Vi får mer utbetalt om vi velger 100% enn 80%...

så vi skal legge av litt hver mnd å ha ulønnet permisjon til babyen er 1 år.

atpåtil tar jeg ut 4 uker ferie, og derfor utvider jeg da permisjonstiden min med 4 uker vil jeg tro :)

Skrevet

det kommer helt ann på hva du tjener ol. får oss hadde det meget lite å si :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...