Gå til innhold

HJELP!! VONDT!!! ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er bebyen som presser seg nedover... det er så vondt, at jeg nesten griner... kryper omtrent fremmover når smertene kommer.... vært veldig masse slike smerter siden i går kveld.... :S

Det kjennes ut som om at noen slår en spiker inni meg,,,, og hatt veldig vonde smerter som minner om menssmerter...

Er det noen som kjenner det samme/har kjent det samme her eller?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda, vanlig det :-) Bare å holde ut, tenker alt av smerter er positivt og beviser at det ikke er lenge igjen :-) men ikke alltid lett å tenke sånn når det står på....

Skrevet

Tørr knapt å bevege på meg :P

enda 4 uker igjen til termin! Kommer til å døøøø!! haha

og dette er vel ikke noe i forskjell til en fødsel.. :o

så dette skal bli veeeldig spennende! hehe

Skrevet

huff... du kan jo ringe føden å høre... bare sånn i tilfelle. hvis det er så innmari vondt, syntes ikke det hørtes normalt ut...

Skrevet

Har vudert å ringe, men tenkte å vente å se hvordan det utvikler seg. skal til jordmor på torsdag :)

mulig det hjelper å ligge litt å daffe på soffaen å ta seg et bad :)

Skrevet

Ja, siden du har 4 uker til termin ville jeg helt klart ringt føden eller legen. Ting kan jo starte før, og hvis dette er noe du ikke har kjent tidligere, er det kanskje lurt å sjekke det.

Er jo ikke krise om fødselen starter nå, men sikkert best babyen holder seg der inne litt lenger ;-)

Jeg hadde 3 uker med voldsomme mensaktige smerter i uke 20-23. Var også så vonde at jeg noen ganger bare gråt - mer sånn irriterende vondt, sånn at jeg ikke klarte tenke eller konsentrere meg om annet.

Tok kontakt med lege (etter litt spark fra en venninne), og ble godt fulgt opp med undersøkelser. Fant ikke årsaken, men legen sa det var helt rett å kontakte henne.

Lykke til - frustrerende å kjenne på sånne vondter, spesielt når en ikke vet hva det er.

Skrevet

Uff! Jeg ville nok også ringt føden bare sånn for sikkerhets skyld, heller en gang for mye enn for lite:O) Ikke noe morsomt å gå sånn og spekulere på hva det kommer av heller.

Lykke til:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...