Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Og vi kan klage over en kvise eller andre småting. Slikt setter ting i perspektiv. http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/connie-fikk-nytt-ansikt-2717262.html
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 tror hun tenker på sener -det som fester musklene til bena.:-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Stakkars mann? Var det ikke en dame som fikk ny ansikt?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Sorry feil link. Men den andre linken var jo like tragisk skjebne. En fæl verden vi lever i. http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/dallas-24-mistet-hele-ansiktet-3109663.html
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Trenger ikke så langt som til USA for å finne ting som setter livet i et annet perspektiv. Etter å ha vært på kreftavdelignen for barn på Rikshospitalet med guttungen en uke (han har ikke kreft), så skal jeg love dere at jeg ikke klager over snørrete unger, eller ei kvise lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå