Jente08+guttespire 10 Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Lurer bare på om du har fått deg en spire og hvor langt du evt er på vei..... Snakket litt med deg på BliGravid og det hadde jo vært festlig om vi skal ha en liten til nesten samtidig denne gangen også. Jeg er i uke 17 nå... :-)
Jente08+guttespire 10 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er forresten "Lillemy" men har byttet nick...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hei! Der var du ja... har kikket etter deg ;o) Ja, nå er vi igang igjen.. hehe! Er 13 fullgåtte uker idag. Termin 27/29 juli. Hvodan går det med deg da? Og magen? Er du i god form? Jeg har akkurat begynt å få litt av energien min tilbake.. heldigvis! Kvalmen har vært på retur de siste ukene også.. Koselig at du er her inne igjen!! STOR klem DD
Gjøkeredet③ Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Bare sånn av ren nysgjerrighet... Har nicket ditt noe som helst å gjøre med Dolly Dimples? Hehe....
Jente08+guttespire 10 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 Hei :-) Formen er bra, overraskende bra faktisk! "bank i bordet" hehe Magen lar vente på seg, ser foreløbig bare feit ut..... Så det skal bli fint når den kommer litt mer frem. Inni magen er alt bra, hvertfall som jeg føler. Kjenner ikke noe enda, ikke noe konkret hvertfall, tror jeg kjenner litt spark av og til men er jo bare 16 uker på vei så er vel kanskje litt tidlig enda. Skal på UL 5 feb så det blir spennende. Har en følelse av at det er en gutt inni der denne gangen så skal blir morsomt å se om magefølelsen stemmer. Drar 1 uke til Grand Canaria neste onsdag så det skal bli deilig. Håper bare flyturen går bra med vesla.... :-) Har du fått UL dato? Vi snakkes! Klem
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Hallo igjen, Hørtes deilig ut med Crand Canaria .. !! Kjente at jeg ble ørlite misunnelig nå, ja ;o) UL 5.februar ... Så spennende! Jeg har ikke fått innkallelse ennå .. men regner med at det blir i slutten av februar/begynnelsen av mars. Blir moro å se om magefølelsen din stemmer da... Jeg føler jente - igjen;) Pga. ALLE i familien har jenter, vi er bare søstre ... det er liksom det vi får her Hvis det er gutt - blir det kjemperart ... hehe! Jeg kjente spark 16 uker på vei sist.. Og 17 uker, kjente mannen det på utsiden... så det er jo helt mulig at du kjenner noe nå ;=))) Åhh...gleder meg til det ... !! God tur til Crand Canaria!! Kos dere masse! Så snakkes vi nok her inne snart igjen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå