Sierra Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Mange sier at de som har vært gravid før, kjenner liv tidligere..tenker dere da på de som har fullført svangerskapet? Vil nesten tro det, men hva med de som har gått gravid i noen måneder og fått avbrutt svangerskapet av ulike årsaker? Jeg var gravid i 3 måneder før det ble avbrutt, og kjente ikke stort, litt luft i magen nå og da bare.. Men nå, i 14 uke, må jeg si jeg har kjent mye rar aktivitet de siste dagene, mye kiling og rykninger. Kan dette være babyen, eller kommer det av noe annet, livmor ol? Kan nesten sverge på at jeg kjenner babyen noen ganger, men vet det er tidlig. Dette hender nesten alltid om jeg ligger på ryggen, eller sammenkrøket. Hva tror dere?
MES81 Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Det er vanskelig å si så tidlig. Jeg kjente ikke liv mye før denne gangen enn forrige gang. Jeg har opplevd det litt sånn at når man først kjenner liv er man ikke i tvil lengre
2010 Mammaen Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Har hørt flere si at de har kjent liv i uke 14 som 2. gangs - så ja jeg tror nok at det er babyen du kjenner :-)
Sierra Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2010 Håper det Noen ganger tenker jeg for meg selv, at hvis ikke dette er babyen, så vet ikke jeg..er nesten helt sikker, kjennes bedre og bedre. Men som sagt, jeg vet jo ikke sikkert. Får vel bare vente og se, og sammenligne når jeg vet bedre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå