Gå til innhold

Gode tips for å ta flaske mottas med takk!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle veldig gjerne hatt gode tips for å få baby på snart 5 mnd til å ta flaske..Prøver litt hver dag, fikk omsider i henne ca 20ml i går etter å ha pumpet meg og hatt dette over på flaske, men hun er overhodet ikke fornøyd før hun får puppen. Er nå kommet til et punkt der jeg nå synes det kan være greit å kunne låne henne bort noen timer til besteforeldre uten at jeg må stresse mine ærender for å "rekke" tilbake til amming, samt at jeg nå må sette igang seriøs trening og kostholdsendring for å komme meg ned i vekt, og det betyr at jeg helst ikke kan amme de første par ukene..Går det ikke, så må jeg jo bare fortsette å amme, det er jo kos også, men synes jeg må prøve så best som mulig nå for det er veldig på tide for min del nå synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ofte enklere vis noen andre enn deg gir henne flasken. deg forbinder hun med pupp, og vil sansynelig ikke gi seg for du finner frem puppen

Skrevet

Jeg har også vært inne på tanken med det, og her har både bestemor og pappa forsøkt, allikevel er det ennå kun jeg som i det hele tatt har fått i henne noe fra flasken. Uansett er det nok noe i det du sier:)

Skrevet

Har du forsøkt forskjellige flasker? Smokkene er ofte litt forskjellige.

Nuk har f. eks flaskesmokker som er runde på den ene siden og flate på den andre, noe som minner barnet om brystvorten.

Etterhvert kan du også forsøke tutekopp. Noen liker dette bedre enn flaske.

Lykke til!

Gjest thricane
Skrevet

jenta her tar ikke flaske, men vi får henne til å drikke litt av NUK little learner bottle. (dvs tutekoppen) startet med denne rett før hun fylte 5 mnd. pappaen er den eneste som får det skikkelig til og det er lettere med min melk enn erstatning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...