anette staiiiiii Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Og jeg kjenner jeg gru gleder meg,er jo litt små ekkelt som gravid må jeg innrømme,turen går til lanzarote,og jeg vil være 18 uker på vei...Er d noe spes jeg må tenke på på reisen????vil jo være i sikre hender.Eller er d slik att vi gravide blir frarådet mot å reise???hilsen en veldig usikker en
alexogspiren Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Hei jeg var på første kontrol i dag hos legen, da nevnte jeg for han at vi hadde bestilt oss tur til spania i juni, Da mente han at jeg skulle avbestille turen for di anbefalte ikke gravide å reise til utlandet under svangerskapet. Jeg kommer til å være ca 30 uker på vei da. Har sjekket litt på nettett og di fleste flyselsap har en grense på 36 uker. Men som det virket på han var det ikke noe med det å gjøre, det var sykdommer å sånt. Men folk føder da barn i spania tenker jeg. Tror uanset at så lenge jeg er i form, så kommer jeg nok til å ta turen Dette er mitt 2 barn forhåpentlivis kommer jeg til å være i like bra form denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå