Gå til innhold

Hmmmm, uke 33+ og murringer idag...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer =))

Spørsmål til noen som vet...

Er det vanlig at det murrer i ryggen og delvis i magen når man ikke er kommet lengre enn meg?

-drømte inatt at lille ble født, hihihi, koooselig- men kjenner at drøm og virkelighet blir to forskjellige ting...hun er jo ikke "ferdig" enda :))

Sovet dårlig inatt ( som vanlig egentlig da men...) - litt sliten og lurer på om disse murringene kan være bekkenløsninga eller om det er noe annet?

Erfaringer anyone??

GO'klemm fra meg med et ønske om en fin dag til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det siden uke 30. Menstruasjonssmerter som brer seg fra mage,rygg og hofter. det er 3.mann for meg så vet ikke om det kan bety at kroppen gjør seg klar tidligere. Har myk mormunn sa jordmor men ingen åpning så for meg er det ihvertfall normalt men litt strevsomt, Får håpe jeg klarer å tolke om det er rier eller bare dette når fødselen starer. Sist fødsel varte i to timer...

Skrevet

Ja det minner om menssmerter og går over hoftene til korsryggen...merkelige greier.

Er min 3 også dette, men kan ikke huske å ha hatt noe av det samme med guttene?! Er jo noen år siden også da ;)

Har det vel ikke travelt jeg da, Første runde varte tilsammen 3 døgn (m maserier da) og andre 16 timer...må bare modne ivei for min del så kanskje det går fortere denne gangen ;)

Er du kommet langt du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...