Gå til innhold

Får ikke til å slappe av!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å klikke! Jeg har så problemer med en "venninne" som skylder meg penger, og hele tiden går frem og tilbake på avtaler , og det er bare noe surr hele greia. Problemet er at jeg ikke klarer å slappe av på grunn av dette. Jeg får ikke sove, for jeg ligger og tenker på det, og når jeg er våken tenker jeg på det hele tiden og kjenner at jeg har alt for høy puls som jeg ikke klarer å roe!

Noen tips for å klare å legge vekk problemer så man får slappet av? Kjenner at det her virkelig ikke er noe jeg trenger nå (og i alle fall ikke når barnet kommer) og at det ikke er godt for verken meg eller barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det snakk om mye penger? Hvis ikke er det beste for deg og babyen om du bare kan glemme det, men det er jo lettere sagt enn gjort..... Eventuelt forklar henne at dette blir for mye for deg å forholde deg til nå. Du trenger forutsigbarhet og trygghet, og trenger litt pause fra ustabiliteten i "forholdet" deres. Hun kan ta kontakt når hun har pengene, så det blir ordnet, og så kan dere møtes litt etterhvert, men da trenger du at hun ikke driver å forandrer masse frem og tilbake....

Skrevet

Husker en gang jeg hadde en eks som skyldte meg mange tusen, og han kom ALDRI med de. Til slutt var jeg så forbanna at jeg ringte til faren hans (som var en veldig ordentlig og streng mann, hehe), og fortalte min frustrasjon til han. Og ikke lenge etter kom jammen eksen luskende på døren med pengene, hehe....

Så kanskje er det andre rundt du kan involvere som pengeinnkrevere, sånn at hun får tatt seg sammen?

Nytter det ikke, må du bare si til deg selv at du om noen måneder tar saken opp igjen - og lar det ligge til da.

Ellers får du prøve på meditasjon - for å koble ut tankene!

Men vet godt hvor alt for godt sånn irritasjon fester seg i mage og hode...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...