Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Sikkert mange, men min gutt på 2 år og 3 mnd er inni i en sånn "klare selv..." periode, kan til tider være en prøvelse - men selvfølgelig flott at han vil gjøre ting selv og bli selvstendig. Men han kan virkelig trasse i perioder, slitsomt!!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Det heter seg at trassalderen er rundt 3 årsalder, men min og mange flere hadde sin i 2 årsalder.. I england og usa kalles 2 års alder for "terrible two's". Her i huset gikk det over rett før fylte 3 år... Slitsomt ja, men du glemmer det fort når du har kommet gjennom det.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 JA! Og noen dager til de grader også! Gutten min på 3 er på vei ut av trassalderen, mens jenta mi på 2 er på vei inn i trassalderen....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Gutten min begynte å trasse ved 3 års alder, og 2 år etter trasser han ennå.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Her er det trass fra hun står opp til hun legger seg. Men i følge noen her inne så er det ikke trass, det er dårlig barneoppdragelse;-) Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå