Flo_Isak Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Regner med at det fins noen her inne som har litt mer erfaring på dette området enn meg. Har enda 10 uker og noen dager igjen til termin, men ser de har tilbud på avent produkter på apoteket nå. Lurer derfor på om man skal benytte seg av tilbudet og kjøpe inn brystpumpe allerede før fødsel? Er 30% på pumpene. Både elektrisk og manuell. Hva har dere prøvd/brukt? Hva funket for dere? Redd for at babyen plutselig kommer midt i påska, stengte apotek og brystspreng, så derfor tenker jeg at det sikkert er greit å ha i hus allerede nå.... Kom gjerne med deres meninger!
lvb Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 ja, det lurer jeg på også... har termin 27.mars, så har også tenkt på det med påsken, og at det er kanskje er greit å ha sånt på plass før fødsel. Så håper noen har noen meninger om dette... =)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 tilbudet varer helt til 14 feb.. bare så dere vet d men man sparer jo ganske mye,åsså er det jo elektrisk pumpe. tenker litt sånn at vis jeg ikke får bruk får den så kan jeg jo selge den vidre.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 btw, har låndt en manuell pumpe å det funkalike bra har prøvd å det kom ut noe hvertfall! men det er vel smak å behag..
Flo_Isak Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2010 Takk for svar! Da er det jo i allefall ikke så hast med å bestemme seg! Men tenkte også tanken om at hvis behovet ikke var der, så var det sikkert greit å få solgt den i ettertid. Med det tilbudet som er, så koster jo den elektriske nesten samme prisen av hva manuell koster ved full pris, så tenker at jeg uasett kommer til å kjøpe elektrisk! Den kan man bruke som håndpumpe i tillegg leste jeg noe om! Viker jo veldig smart da...
Januarbaby Haugesund Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Tips: Jeg ville sjekket om pumpen er fri for BPA (Bisphenol-A). Avent var et av merkene som for kort tid siden brukte dette stoffet i smukker og tåteflasker. Usikkert hvor farlig soffet er, men kan være greit å være føre var.
miemamma Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har manuell avent pumpe som jeg kjøpte på apoteket, den funker kjempebra. Manuellt er kjempegreit:-) Og det er ingen giftige stoffer i de som selges på apoteket nå, så de kan trygt kjøpes:-)
<3tregutter<3 Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Har tre barn og har prøvd både elektrisk og manuell pumpe (manuell Aventpumpe). Jeg vil absolutt anbefale den manuelle!!!!! Enkel å betjene, går fort å pumpe og tar liten plass i veska om man må ta den med seg! Dessuten er den uten "melkemaskinlyd";-) Følte meg som ei ku ved melkemaskina den første gangen, da leide jeg el.-pumpe på babyshop.... Og ble drittlei av å alltid lete etter en stikkontakt når jeg var på besøk. Jeg har slitt mye med amminga og har pumpa MYE!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 ja på avent sine sider tår det nå at alle produktene deres er bpa frie.. men vis man kan bruke den elektriske manuell så er det vel uansett likegreit å kjøpe den? da har du jo uansett hva du føler er best?! må jo være bedre det enn at du først kjøper en manuell,så funker det dorlig å du må punge ut får en elektrisk i tillegg.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå