Gå til innhold

Vegetarianer my @$$!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid, var rødt kjøtt det siste jeg ville funnet på å spise. Nam nam, bønner og tofu og kikerter og alskens grønt :o)

.....men så satt spiren.

Og nå kan jeg ikke få i meg nok kjøtt!

Når vi spiser taco sitter jeg ikke lenger med en tortilla fylt av grøntfôr og fetaost - nå er det dryppende kjøttdeig med ekstra sterk saus som gjelder!

Ingen dyttet i seg så mange pølser i lompe som jeg da guttungen feiret bursdag i helga!

Og akkurat nå har snille gubben gått på kjøkkenet for å mekke frokost til sin kjøttetende fru; brødskiver med karbonade og egg!

Oh the shame!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:) Du er nok ikke den eneste;) du var jo flink som gav det et forsøk! personelig tror jeg at kjøtte er både sunt, godt og viktig for kroppen;) så koooos deg:D

Skrevet

Tydelig at skrotten trenger det nå i hvert fall! *ler*

Skrevet

he he Helt tydelig at kroppen din trenger det :D

Leste forresten nettopp at egg og bacon er veldig bra mat for gravide! :D

Skrevet

Dette var helt flashback til gamle Friends episoder, der Phoebe stapper i seg kjøtt som gravid!

Ellers så har jeg en ihuga veggisvenninne som smugspiste kjøtt under svangerskapet. Inntil jeg en dag tok henne på fersken, gnafsende på et kyllinglår på vei ut av matbutikken! Hun hadde ikke spist kjøtt siden hun var 14, men som gravid var det ikke bønn, hun bare måtte ha det! Morsomt at kroppene våre kan finne på slikt :-)

Skrevet

He, he...jeg kjenner meg godt igjen. Jeg har en mann som ikke tåler rødt kjøtt og en del andre matvarer som gjør slik at fisk og veggiser er det vi spiser for det meste. Gravid!!! Soyaprodukt og kikerter? Gi meg kjøøøøtt.

Gjest sug lut
Skrevet

Husker du Friends-episoden der Joey lover Phoebe at han ikke skal spise kjøtt før hun har født, så hun kan spise hans andel av kjøttet i verden, og så det ikke må dø noen ekstra kuer selv om hun bare MÅ ha kjøtt selv om hun er superveggis og mener at meat is murder?

Skrevet

"There's a Phoebe on my sandwich!"

Godt å lese at det ikke bare er meg! Hihi...

Gjest sug lut
Skrevet

Og så forstod vi at det er lønnsomt å lese tråden. Velvel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...