Gå til innhold

Hvor mange dager igjen nå da?;) 19.Januar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager til termin her.. Håper på litt action snart og at modningsakupunkturen gir resultater! Går her og vagger med 3 cm åpning. Men det skjer liksom ikke mer!

Ha en god dag, ladies:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

go morgen:O) 32 dager igjen for min del, begynner å kjenne at jeg er veeeeldig utålmodig nå... Høres ut som det kan bli når som helst for din del da misskizz:D blåser masssssse massssse fødestøv i din retning!! lykke til!!

Skrevet

hei:)

74 dager igjen, tia flyr... begynner å stresse litt med tanke på å bli klar med alt til babyen kommer.... håper babyen din kommer snart misskizz, kan jo skje når som helst nå:) 1cm igjen til aktiv fødsel, spennende:)

Skrevet

24 dager igjen her :) Gleder meg til lillemann kommer.

Ha en fin dag!

Skrevet

7 dager til termin og fremdeles 1 cm igjen av tappen, arg!

Kan godt gå over tiden, men skulle gjerne vært utflatet nå ja...

Skrevet

11 dager igjen. kjenner jeg er virkelig fødeklar ja

Skrevet

- 1 dag :-( nå er jeg og på overtid......

Skrevet

29 dager igjen... ser frem til å bli ferdig å få prinsessa i armene...

Skrevet

akkurat en mnd til termin i dag.

Spennende.

Håper det skjer litt før men.

Skrevet

44 dager og alt for mye som skal gjøres.

Håper han holder seg inne til termin.

Skrevet

36 dager igjen nå...

Skrevet

43 dager! Men blir satt i gang uka før termin hvis ikke noe skjer av seg selv så er jo igrunnen enda kortere tid til! MEN litt over 2 uker til barnebursdag som jeg VIRKELIG vil bli ferdig med! Føler det er litt godt å ha en sånn "jeg-kan-ikke-føde-før-etter-det" dato og gå etter så slipper jeg å sitte å håpe å vente allerede :-)

Skrevet

50 dager igjen i dag! I dag morges gikk tydeligvis slimproppen min, og jeg har hatt en kveld i går med intense kynnere - mellom 3 og 5 min mellom og varte fra ett til to minutter hver gang. Håper det gir seg nå, er slitsomt å gå sånn, og jeg vil helst ikke ha Rusket ut før om fire uker til...

Skrevet

2 dager igjen til termindagen er her. Ingen spesielle tegn til fødsel, men er veldig slapp selv om jeg får sovet meg greit gjennom nettene. Plutselig kan det jo skje!!!!

Ber til Gud om at fødselen skal gå bra.

Lykke til!!!

Skrevet

5 dager igjen til termindato her!! :)

Jeg er så klaaaaaaaar for fødsel!!

Blir bare sååå rastløs av å gå slik og vente, og ikke få noen konkrete tegn på at noe skjer..

Har hatt hinneløsning. Blødde i to dager etter det, og slimproppen gikk. Hadde litt tak og murringer..

Nå er alt rolig igjen...kun masse kynnere..

Det jeg fikk utav hinneløsningen er at jeg nå er ca 3cm åpen da...kanskje d gir litt raskere fødsel??

Og så er det kun 15mnd siden forrige fødsel.

Dette blir mitt 3.barn.

Masse lykke til alle andre med termin i disse dager!!!:)

Skrevet

15...... Kjenner humøret er på nedadgående nå....

Skrevet

56 dager igjen...

Skrevet

13 dager igjen* andre omgang med akupunktur i dag* håper det skjer noe snart=)

Skrevet

26 dager igjen! :) Begynner å merke på kroppen at det nærmer seg...

Skrevet

9 dager... trodde det skulle skje noe igår,men... næææhh....

Så nå får den pent holde seg der inne et døgn til,idag passer det nemlig ikke! :)

Skrevet

Jeg teller ned og teller ned:P

47 days to go;)

Går nedover nå altså!! hihi

Håper du føder snart -misskizz*fødeklar*- ;)

Skrevet

15 dager igjen og ved godt mot :) Er jo ganske sliten og hun må gjerne komme snart, men synes det går bra fortsatt :)

Skrevet

heia :)

2 dager igjen her og!! Er selvfølgelig meget klar for fødsel!! Fikk modningsakupunktur i går jeg og håper virkelig det hjelper. hatt mye onder og masrier i natt - MEN sitter nå fortsatt her da...

i dag blir det lang gåtur og SEX!! Klar for å se den lille nå.

Tvitvi - alle venter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...