Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Dra til frisøren for å skaffe meg hair extension, kjøpe masse nye klær til meg selv, kjøpe meg de fete støvlettene jeg har kikket på i en mnd, kjøpe meg den nyeste Iphonen, bestille meg masse hud og hår produkter på nett og så skal jeg samle alle vennene mine for å ut å spise en feeeeet middag på den dyreste resturanten i by'n.... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Husk å gå på Fridays og kjøp Oreo-kake, og bestill deg en One Piece på nett, obligatorisk for alle som har fått inn OS'en..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 For ikke å glemme å fylle opp fryseren med Ben and Jerry's icecream.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Jaaa, onepiece, ja! Hvorfor tenke jeg ikke på det? Jeg søker på nett nå med en gang, jeg Ben and Jerry's icecream? Den har jeg ikke hørt om en gang? En det ekte kvalitets is det, da eller? Jeg vil ikke ha noe billig is i huset mitt jeg, nei! Hi
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Er dette nok et forsøk på å hetse alenemødre eller er det bare jeg som ikke ser ironien? Jeg har akkurat blitt alenemor, og selv med overgangsstønad så sliter jeg med å få ting til å gå rundt når husleia er betalt.... :/
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Denne er nok ironisk ment, og heller for å hetse de som hetser alenemødre tror jeg, da overgangsstønaden ikke ville dekket mye av det hun skrev i hovedinnlegget
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har også fått den og skal betale masse regninger....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Ok, det var jo bra;) følte den kunne tolkes på to måter;) Jammen ikke så lett å være alenemor. Mange tror jo at man er rik bare man får OS....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 HI her. Hehe, nei den var vell heller ment mot de som hetser oss alenemødre. Jeg har selv betalt masse regninger nå, og sliter litt selv med å få ting til å gå i hop. Aldri i verden om jeg har hadd råd til å kjøpe noe av det jeg skrev i hovedinnlegget. Beklager at du tolket meg feil!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Hei hi Håper du har litt igjen etter alt er betalt slik at DU kan skjemme bort DEG SELV litt også!! Viktig for barn å ha en fornøyd mamma... ingen kan vel mene at hver eneste krone man får mellom fingrene skal gå til sine barn bare fordi man er alenemor og får støtte til å få det til å gå rundt. For det er både egoistisk av de som har litt mere og som rakker ned på alenemammaene som får støtte.. og litt patetisk .. nei KOS deg så godt det lar seg gjøre.. få barnevakt en kveld og lad opp dine batterier slik at du har masse å gi barnet ditt når du kommer hjem igjen! så mye jobb og ansvar det er å ha aleneomsorg for barn.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #12 Skrevet 19. januar 2010 Hehe morsomt!! Jeg skal betale regninger og passe på at jeg har nok penger til lønnen er på konto 25 denne måneden!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #13 Skrevet 19. januar 2010 Jeg er anonym som først feiltolket deg... Jeg så at det var to mulige måter og tolke den på, og syns det har vært flertall av hetseinnlegg, så antok dette var enda et. Men godt det ikke var det da:) Jeg har aldri hetset alenemødre, men jeg har heller aldri forstått hvor vanskelig de har det før jeg selv ble det. Som du sier så er det ikke mye penger igjen etter regniger og annet nødvendig er betalt. Men det går seg nok til etterhvert, er vel derfor det heter overgangsstønad... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå