Gå til innhold

ca 10 uker igjen!


Beatema - venter nr 2:)

Anbefalte innlegg

Tiden har virkelig fløyet i det siste! Nå nærmer fødselen seg med stormskritt. Har hatt et flott svangerskap sålangt, og håper det forblir slik:) Vi har nå begynt å handle inn utstyr vi trenger før lillemor kommer, så ting er på stell. Når vil dere andre ha alt klart? Jeg tenker at hvertfall en måned før, så burde alt være klart, man vet jo aldri når ungen vil komme ut :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mangebarnsmamma

Ti uker for meg også:D Har hatt et mer trøblete svangerskap enn tidligere, men ingen grunn til bekymring for gutten i magen så skal ikke klage. Gleder meg veldig til å treffe ham:) Kom akkurat i tanker om at jeg snart må planlegge noen innkjøp, tror nok jeg var mer strukturert på det de første gangene;D Ikke så mye de trenger første tiden;) Lykke til med de siste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rundt 11 uker igjen. Vi har nesten alt klart. Har stellebordet og bilsete klart. Vogna er bestilt og seng skal vi låne av søstera hans.

Har kjøpt litt klær og fått en del. Så da er det bare en del småting igjen. Er førstegangs så jeg vet jo ikke helt hva jeg kommer til å trenge og ikke, så tenkte å se det litt ann med de andre tingene og evt kjøpe senere... Blir så dumt å kjøpe for mye utsyr. Strikker litt selv og til baby. Sokker, tepper og sånne enkle ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 12 uker i gjenn til termin, vi har begynt å finne frem saker og ting, også har vi kjøpt litt klær.

Godt å ha ting i orden i god tid, så blir det ikke noe stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke funnet frem noen ting, men vi må straks finne ut hva vi trenger og hva vi har.

 

Sist uke handlet en haug håndklær, kluter, frotekluter og gulpekluter etc, mens seng og klær har vi ikke kjøpt enda.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker igjen her, har likosm ikke gått opp for meg at det er så kort igjen.. men gleder meg veldig til å møte lillingen i magen.

 

Er det noen som har noen tips om hvor man kan kjøpe kluter etc?

jeg er ikke så strukturert i kjøpene mine, så greit med litt tips, så jeg ikke ender opp med en haug med ting vi ikke trenger..

 

TAKK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, 10 uker igjen her også! Gleder meg sånn! Pakker opp babyklær ukentlig, for så å måtte legge dem vekk igjen. Har en del klær fra førstemann + handlet inn en hel haug nå ;-)

 

Du som lurte på hvor en kan kjøpe kluter o.l.: Spar Kjøp har faktisk ganske mye og billig av forskjellige sorter kluter. Tror førstemann var 4 dager da vi måtte ut på trilletur og handle inn flere, så det er godt å ha en del av dette i hus på forhånd. De små med gul/rosa/blå søm rundt kanten er helt geniale. Har sikkert 50 stk av dem, for jeg liker ikke så godt å bruke våtservietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-11 uker igjen her også, må vel få bestilt vogna snart. Butikken sa 2 ukers leveringstid, men jeg liker å være ute i god tid. Ellers er det bare småplukk som mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cirka 10 uker igjen her også. Regner med ks rundt den 7.april. Har de store tingene på plass fra de forrige som er født i 06 og 08. Trenger bare en lekegrind, en elektrisk brystpumpe (som jeg kjøper etter lillegutt har blitt født), litt sengeklær, kluter og litt mer klær. I tillegg er jeg snart ferdig med et heklet vognteppe og skal begynne på et nytt i ull. Det som stresser oss mest er at vi skal pusse opp et soverom innen lillegutt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...