Gå til innhold

Nr i søskenflokk, antall barn og parforhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange søsken har du og hvor mange barn har du?

Hvilket nr. i barneflokken er henholdsvis du og barnefar?

Finnes det noen statistikk på hva som er vanlig/hva som er de "beste" sammensetningene?

Jeg er yngst av to søsken og jeg har to barn. Bf er eldst av to søsken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 søsken, jeg er eldst. Samboeren min er enebarn. Vi har 1 barn, og 1 i magen :-)

Skrevet

Jeg er eldst av tre søsken (har to småbrødre), min samboer er minst av 2 (har ei eldre søster, men det er bare 14 måneder mellom dem, så de er vel nesten å regne som pseudotvillinger. Han skulle forresten ha vært mellomst, men moren mistet en sønn da hun var nesten fullgått).

Av forskjellige grunner har vi bare et barn, men begge ønsker seg et, og hvis vi er så heldige, to til.. :)

Skrevet

Jeg har 4 (halv)søsken, jeg er eldst. Venter nr. 1. Bf er yngst i sin (halv)søskenflokk og venter sin første han også.

Skrevet

Jeg er eldst av to barn(vi har en eldre halvbror vi ikke har vokst opp/hatt kontakt med)

Mannen min er yngst av fire barn.

Vi har to barn ila få dager nå, og skal ikke ha flere. (vurderte tre barn før, men har lagt det fra oss)

Skrevet

Vi er eldst begge to

Han har en yngre søster, jeg en yngre bror

Vi har et barn og et i magen

Skrevet

Begge er yngst, Jeg i to eldre, han har fire eldre.

Skrevet

Jeg er yngst , vi er 4 søsken. Jeg har 2 barn, hvor barnefar til eldste er eldst ( og har 4 halvsøsken) og barnefar til ynsgte er eldst (og har også 4 halvsøsken)

Skrevet

Jeg er eldst av tre søsken, mannen min er eldst av to. Vi har tre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...