Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Åpen søknad - butikkmedarbeider Jeg er ei jente på xx år, har samboer og er for tiden hjemme med vår datter på xx år. Jeg ønsker med dette og melde min interesse i Deres bedrift, jeg har mulighet til fast heltid eller deltids stilling både dag, kveld og helg. Jeg har jobbet i kiosk i x år, og har gjennom dette fått mye erfaring og kunnskap om salgsjobben. Dette tror jeg vil være en fordel i forhold til en jobb hos dere, fordi jeg har lært god kundebehandling og (service?) i tillegg til at jeg har erfaring med stressende situasjoner. Er lettlært og trives å jobbe med mennesker. Ellers er jeg en sosial, positiv og utadvendt. Jeg er flink til å ta initiativ og er ikke redd for å ta i et tak Jeg ser fram til å høre i fra dere. Med vennlig hilsen xxxxxxxxxxxxxxxx
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Mye er veldig bra. Noen tips: Ikke start for mange setninger/ avsnitt med "jeg". Da fremstår du lett litt selvopptatt. Varier litt. Vi skriver ikke lenger Deres med stor D. Og/å feil: Ønsker med dette Å melde min interesse.. Resten av den setningen halter også litt. Heller enn: "..å melde min interesse i Deres bedrift", ville jeg skrevet "..å melde min interesse for å jobbe i deres bedrift" Et menneske er ikke lettlært, et dataprogram kan være lettlært. Et menneske har lett for å lære. Ellers var det en fin og kort søknad, og korte søknader er veldig deilig når man må lese mange. Lykke til med jobbsøkingen!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 "Jeg ser frem til å høre fra dere" - er mer korrekt enn " i fra dere". I tillegg har jeg erfaring" - er mer korrekt enn "I tillegg til at jeg har erfaring... " "...trives MED å jobbe med mennesker." Du har fått med det viktigste, er kortfattet og har godt språk - lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Tusen takk for hjelp =D er så mye man ikke ser selv..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 bare en liten ting til, burde jeg heller skrive : kunnskap om servicebransjen istedenfor salgsjobben?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Ja, det høres bedre ut. Eller: kunnskap/kompetanse innen salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå