Lillesnuppis Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Noen som har vært i noen av di butikkene? Selger dem matvarer der også? Å hvor ligger nærmeste Ullared i fra Svinesund?
* 5 om dagen * Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 jeg har vært der,var en tur i nov 09. de selger matvarer også ja.Det er bare en ullared i sverige:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Har vært der ja.. Handla masse klær til junior for en billig penge.. De har alt mulig utenom sko.. Men det finnes skobutikk utenfor gekås.. Ullared er jo et sted, det er bare der Gekås ligger.. Et stykke nedenfor Gøteborg..
Janusina Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Lo meg nesten ihjel av tv-serien som starta i går
1881 Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Hehe han der gutten og moren som skulle handle sminke og hårprodukter hehe sier jeg bare!! Håper ikke noen av gutta mine blir slik! Men er det så billig der nede? Jeg kunne nå ikke se prisen på en eneste vare de solgte der! Er alt billlig? Hva koster f.eks en jeans der og har de f.eks Levis og Diesel??
Janusina Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Aner ikke.. når folk sparer et helt år, kommer til kassa å sier : "Ble det bare 11.000??! " så er det tragisk altså... i allefall når mye av det er bare ræl.
2smågull Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 ett supert program. bare snåle folk som var med jo hihi
* 5 om dagen * Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 vi så ikke noe til alle de snåle når vi var der, men de holdt på å filmer der da:-) for det første vil jeg si,at det er ikke en plass jeg ville tatt med ungene. Vi var innom en rask tur på fredagskvelden,da var det ikke kø,vi gikk rett inn, men du verden for folk inne.etter 30 min, holdt jeg på å besvime..uff, var ekkelt med så mye folk. lørdagen sto vi i 2 timer i kø,hadde mat og drikke stasjoner langs kørunda,så lurt å kjøpte med vann inn. prisene inne var snille ja, hello kitty sett ( truse/topp)til jente, kr 35 kr,bukser til 60 kr, gode gensere til vinteren 80 kr, ullsokker til 10 kr, ja,det var uendelig med varer der inne.jeg tror det var 50 hyllemeter hverseg bare med truser,sokker,t-skjorter,stillongser... det var artig å gå der inne,men ville ikke valgt i sesongen,som vi gjorde. og alt blir jo regnet om pga kursen...så enda billigere for oss :-)
LilleMann & meg. Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 http://www.gekas.se Har ikke vært der selv, men kjenner flere som drar dit en gang i året for julepresang handling...
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 vi er der en gang i året, jeg og sambo ( IKKE TA MED UNGER DIT) som regel i november for og handle inn julegaver og diverse husholdningsting som vi bruker, klær til både oss og tulla, leker er grisebillig der, og det er kjente leke merker og leker som de selger mange hundre kroner dyrere i norske lekebutikker. Jeg elsker Ullared, Men når vi var der nå i november var jeg gravid og ettersom det er kø overalt hele tiden, så var det ikke så behagelig når man sliter med blodtrykksfall.. Det er veldig billig der, og Kursen blir jo utregnet i tillegg, så det er jo ekstra gunstig for nordmenn Vi pleier og dra i tre - fire tiden på natten, så vi er der ca en time før åpningstid, for da havner man gjerne ikke så veldig mange hundre meter bak i køen... mennå har jo vi som sagt kun dratt dit rundt juletider da, som strengt tatt ikke er nooe gunstig tidspunkt og reise på i fht folkemengde =P' lykke til
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Vi var der i sommer, og ja det er mye bra og billige ting der Masse basis tøy som var kjempe billig. KJøpte tightser, singleter, joggebukser, treningstøy, og annet basis til en billig penge. Og så er det billig husholdningsprodukter og interiør ting og
Lillesnuppis Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 19. januar 2010 Tusen takk for alle svar. Da blir det i nærmeste fremtid besøk hos familien vi har i Gøteborg for å dra til Ullared. Kanskje best å vent til det nærmer seg sommeren. Å handle sommerklær da. Nok engang. Tusen takk for svar alle sammen .-)
* 5 om dagen * Skrevet 19. januar 2010 #17 Skrevet 19. januar 2010 http://www.gekas.se/Varuhuset/Hittaivaruhuset/tabid/74/Default.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå