Gå til innhold

Ikke noe klaging


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Melde meg akkurat inn her. blir litt skuffa når jeg ser at det ikke er nåkk positivt som blir skrevet om.Så hva om vi begynner på nytt her inne å Bare snakker positivt :)

om vekt å form å alle andres tanker å meninger å sånn. Jeg mener det MÅ jo finnes masse å skrive om som er positivt :) :)

Jeg er med :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe! føler meg veldig skyldig i "klagetrådene" så jeg vil med dette innlegge rette litt opp i det faktum at jeg klager ofte....

 

det som jeg syntes er positivt er at det er mildver på jæren.

etter uker med utrolig kulde er det godt at en nå kan ferdes ute, uten å fryse,nærmest, i hjel :)

 

det er og gøy at jeg og en venninne, som skal ha i juni - har vært ute for å se etter babyutstyr til dem, på salg :)

 

det er postivt at det er 105 dager til termin....om knappe 3 uker går jeg over i 3 trimester. det må jo bety at tiden faktisk går fremover :) jeeeiii...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter aa vaere i god form og alle kommentaren for magen! Har lagt paa meg 9 kg, men er fornoyd med en sunn og god kropp. Magen er stor, mens kiloene har spredt seg pent paa byste og laar. Mannen min er svaert fornoyd!

 

Dette er nok siste gang jeg tusler gravid (nr.2), saa jeg nyter tiden med den voksende magen til det fulle. I februar skal jeg begynne med svangerskapsyoga og denne uken startet jeg med tango sammen med mannen min! Dette var vaart andre kurs og det var supert!! Jeg haaper formen forblir bra. Satser paa det. Er sliten, men kryper tidligere til sengs med en god bok og da er jeg heldigvis uthvilt dagen etter! Kommer til aa stoppe med aa jobbe 6 uker foer termin. Da skal jeg kose meg enda mer om det kan...

 

Hva gjor dere naa som dere er gravide for aa nyte tiden??? Gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok også skylding i noe klaging her ja;) Men det å ikke kunne gå stort veies opp hver eneste gang Liten sparker, noe an gjør riktig så ofte! Både når jeg er sulten, har spist, hviler på sofaen, han vekker meg om morgenen (aldri før halv ti, håper dette er noe han har tenkt å fortsette med?!;) Elsker ham så mye allerede, selv om det er lenge til han kommer!

 

119 dager igjen, ser fram til at magen blir større, Liten blir større og sterkere og termindato nærmer seg! Alt fra barnevogn, seng, stelleplass og klær må researches for å unngå unødig gåing;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...