Gå til innhold

Er i uke 19 og ingen fosterbevegelser enda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?Babyen har det fint,ser det ut som,men jeg har ikke merket noe bevegelser enda.Er 3.gang gravid,så synes at det er litt rart.Ikke tegn til noe liv.Er det tidlig enda?Kan noen dele sine erfaringer med deg?Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket ikke noe liv før rundt uke 21/22

Skrevet

Sikker på du ikke har livmoren frem mot magen? Det kan gjøre at man kjenner liv senere enn om livmoren er festet mot ryggen?

Skrevet

Jeg tror kanskje det er det jeg har. Jm sa at jeg bar alt utenpå magen og svært lite bak siden jeg er kort, og svai, i ryggen

01:02

Skrevet

Eg kjente babyen i veke 17 ca første gong, men ikkje før i veke 21(?) andre gong.

Var på ul i veke 19, og jm sa "Eg gjettar på at du ikkje har kjent noe særlig fra babyen ennå?" Då eg bekrefta fortsette ho "..nei, det e ikkje rart i det hele tatt for morkaken din ligger på framsiden, og dekker det meste av området der du kan kjenne liv."

Kjente ikkje noko til babyen før ho var sterk nok til å sparke gjennom både morkake og mage, dvs at både eg og mannen kjente det faktisk samtidig, og vi kunne sjå det utanpå magen frå første spark :o)

Skrevet

Hvis livmoren ligger forran eller hvis barnet sparker bakover kjenner man senere liv. Jeg hadde morkaken forran og hadde bare kjent spark et par ganger før UL i uke 18. Kjente nesten ikke spark de neste ukene heller. Sparker barnet bakover er det likedan fordi vi er mindre følsomme den veien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...