Gå til innhold

Reisetips til New York

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar til New York på torsdag!

Noen som har tips til hvor jeg bør shoppe, gode restauranter eller andre ting jeg ikke bør gå glipp av i New York?

Utvalget er så enormt, at det er kjekt å få litt tips fra personer som har vært der! :)

Hva hadde du kjøpt med deg hjem fra USA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd i New York i et halvt år :-) herlig by!

http://www.aftenposten.no/reise/article3235761.ece

Denne artikkelen er skrevet av noen som faktisk har vært der mer enn ei helg, Prøv Heller tipsene i artikkelen er de beste du kan få! Ville absolutt byttet Empire State ut med Top of the Rock for eksempel. Samme opplevelsen (visst ikke bedre) bare mindre kø og koster mindre.

Jeg ville kost meg litt på Babies'R'Us på Union Square. Der finnes alle slags lure ting som kan være morro å ta med hjem (eks fargetabletter til badekar-vannet, Guttungen og alle tantebarna mine synes det er såååå morro). Ellers så hadde jeg med M&M med peanøttsmør inni (fra K-Mart på 4th ave/8 street). Kakemiks angrer jeg på at jeg ikke tok med, men så synes jeg det er veldig morro med slike amerikanske mat-ting og hadde kofferten ful av konditorfarger og smaksessenser....he he

Ta turen til Yound Designers Market (lørdag og søndag mellom 11 og 7 i 268 Mullberry Street). Masse kult som ingen andre har..... Ellers så er typiske "jenteklær butikker" Strawberry, Joyce Leslie (min favoritt, ligger på 670 Broadway) og 21 Forever.

På og rundt Union Square er det masse skobutikker. Gode sko er mye billigere i NY enn her hjemme, så hamstre, hamstre...

Ikke kjøp masse på øvre Manhattan, du får det samme til lavere pris så fort du beveger deg under ca 23th street.

Se en musical på Broadway, litt turist klisjeer må man jo også ha!

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å svare!!

Ikke lenge igjen nå!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...